Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en dårlig ide å dra til frisøren i uke 39? Håret mitt ser ikke it og får vel ikke gått til frisør og fiksa når babyen er kommet? 

Bare føler jeg sitter der og så går vannet eller noe 🙈😅

Anonymkode: 499bc...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei selvfølgelig er det ikke en dårlig ide, dra og kos deg :) Hvis fødselen starter er det sikkert kjempestas for frisøren, men mest sannsynlig gjør den jo ikke det.

du kan jo ikke bare sitte klar i bilen i ukesvis og vente på fødselen liksom, du må jo leve 😄 og det blir ikke lett å kose seg med frisørtime etter fødselen. 

Gå ut og spis med partner på kvelden masse også, hvis det er første! Kos dere bare dere to! 

Anonymkode: 614f3...923

• Liker 6
Skrevet

Gå til frisøren og kos deg. Er du redd, ta på deg et litt tykt bind som kan fange opp væske, vannet går som regel ikke med et splash, for mange renner det litt og litt.

Og det er sjelden som på film; splash vannet går, dama skriker tar seg til magen, og ungen er så å si ute allerede 😅 om du skulle begynne å kjenne noe, har du fortsatt tid. *er såklart unntak med dem som har styrtfødsel, men for de aller fleste så er det fortsatt god tid.

Anonymkode: 7ebe7...753

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå til frisøren og kos deg. Er du redd, ta på deg et litt tykt bind som kan fange opp væske, vannet går som regel ikke med et splash, for mange renner det litt og litt.

Og det er sjelden som på film; splash vannet går, dama skriker tar seg til magen, og ungen er så å si ute allerede 😅 om du skulle begynne å kjenne noe, har du fortsatt tid. *er såklart unntak med dem som har styrtfødsel, men for de aller fleste så er det fortsatt god tid.

Det er sant det 😊 Bare meg som fikk litt menssmerter nå , og tenk om et eller annet 🤣 men det går nok helt fint. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei selvfølgelig er det ikke en dårlig ide, dra og kos deg :) Hvis fødselen starter er det sikkert kjempestas for frisøren, men mest sannsynlig gjør den jo ikke det.

du kan jo ikke bare sitte klar i bilen i ukesvis og vente på fødselen liksom, du må jo leve 😄 og det blir ikke lett å kose seg med frisørtime etter fødselen. 

Gå ut og spis med partner på kvelden masse også, hvis det er første! Kos dere bare dere to! 

Anonymkode: 614f3...923

Takk. Ja er første. 

Skrevet

Frisør og gravidmassasje er mine mål så fort permisjonen starter. Nåde den ungen om den kommer ut før mamma har fått kløppa seg og blitt massert 😂😂🥰🥰

Anonymkode: b15f6...d62

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Frisør og gravidmassasje er mine mål så fort permisjonen starter. Nåde den ungen om den kommer ut før mamma har fått kløppa seg og blitt massert 😂😂🥰🥰

Jeg har utsatt det så lenge og nå er termin snart her 😂😂men ble til at jeg bestilte! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde ikke styrtfødsel, men SPLASH vannet gikk over hele gulvet på kontoret 😭 Men det er ytterst sjeldent, TS!

Anonymkode: ab9de...c67

Skrevet

Er veldig lurt å dra til frisøren før fødselen! Eneste ulempe med å booke time i uke 39 er vel at du kan risikere å ikke få brukt den om du føder før termin. Jeg har booket time til uke 35. Jeg har gjort dette med tidligere barn, og vært så glad for det! Er egentlig ikke så opptatt av utseende, men det blir tatt mange bilder den første tiden og det hjelper å se litt fresh ut i alle fall. Jeg ser ut som en nyfødt og sliten mamma rett etter fødsel på bildene ja, men håret mitt er i alle fall nyfarget og blankt :Knegg:

Og ja, kan være vanskelig å få dratt til frisøren med det aller første etter fødsel. For min del tar en frisørtime ofte 3 timer, og det er ikke noe jeg har egentid til før det har gått en god del tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har utsatt det så lenge og nå er termin snart her 😂😂men ble til at jeg bestilte! 

Du kan ha goood tid enda med nr en. Ei venninne feiret en uke overtid idag med nøyaktig null fremskritt på fødefronten 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du kan ha goood tid enda med nr en. Ei venninne feiret en uke overtid idag med nøyaktig null fremskritt på fødefronten 🙈

Jeg vet, er bare så sykt lei. 

• Liker 1
Skrevet

Smart med frisørtime på slutten 😊 Tror jeg skal gjøre det samme!

Kan man stripe (bleke) håret som høygravid eller er ikke det anbefalt, noen som vet?

Anonymkode: 6927a...881

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Bare vær obs på at hårfargen ikke blir det samme som forventet alltid som gravid... skulle ha mitt lysebrunt, og endte opp med emosvart hår. Det var minicolor, så det ble jo vasket lysere etterhvert, prøvde en enda lysere tone, men det ble helt svart igjen. Heldigvis passer og trives jeg med den, så det var ikke krise, men hadde ikke giddet å bruke 2000 på lysning igjen hvis jeg visste dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...