Anne Liese Braun Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 jeg starter med å spore av fra overskriften: Den beste - eller skal jeg si den mest sexy(!!) - stemmen jeg noensinne har hørt var fra en arbeidskollega for mange år siden. Han satt i en annen by, så hver gang vi snakket sammen var det over telefonen, og jeg kunne bare lukke øynene å nyte den dype klangen av stemmen hans.. Og så til temaet: Jeg kommer nok på flere etterhvert, men øverst på min liste over sjarmante herrestemmer er (riktignok ikke av samme kaliber som han kollegaen min..): Espen Ås (Dagsnytt Atten) Lasse Ladefoged (Børsens Morgenbriefing) hvem har dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. oktober 2021 #2 Del Skrevet 12. oktober 2021 Ludvig Josephson fra Creepypodden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. oktober 2021 #3 Del Skrevet 15. oktober 2021 Kristopher Schau har en perfekt podcast/radiostemme for meg i alle fall. Han kan jeg alltid høre på, selv på skikkelig dårlige dager. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2021 #4 Del Skrevet 15. oktober 2021 Live Nelvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2021 #5 Del Skrevet 15. oktober 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Kristopher Schau har en perfekt podcast/radiostemme for meg i alle fall. Han kan jeg alltid høre på, selv på skikkelig dårlige dager. Jeg har litt samme forhold til Steinar Sagen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #6 Del Skrevet 15. oktober 2021 Stephen Fry! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. oktober 2021 #7 Del Skrevet 15. oktober 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har litt samme forhold til Steinar Sagen 😊 Han er herlig! Meeeeen, jeg har alltid likt best broren selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2021 #8 Del Skrevet 15. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Han er herlig! Meeeeen, jeg har alltid likt best broren selv Kan se den, særlig når han liksom blir hysterisk og gæern 😆 Og Tore er veldig god som programleder 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. oktober 2021 #9 Del Skrevet 15. oktober 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Kan se den, særlig når han liksom blir hysterisk og gæern 😆 Og Tore er veldig god som programleder 😊 Han er det, liker podcasten han har selv også, håper han snart poster mer! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 15. oktober 2021 #10 Del Skrevet 15. oktober 2021 Melvyn Bragg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #11 Del Skrevet 15. oktober 2021 Joachim Førsund. Sovner til Orderud-podcasten hver kveld. Ikke på grunn av saken, men kun for å høre stemmen hans. Anonymkode: ef90a...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 15. oktober 2021 #12 Del Skrevet 15. oktober 2021 (endret) Det er jo helt klart meg selv!! Noe mer sexy kan ikke tenkes. Bare kontakt meg når som helst for pris på arbeid. Jeg har også en nettside: https://publiseringshjelp.com/ Endret 15. oktober 2021 av Michaelhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #13 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg liker Phoebe Judge fra bl.a. Criminal Anonymkode: d3de5...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 15. oktober 2021 #14 Del Skrevet 15. oktober 2021 Enig i Christopher Schau og Stephen Fry. Jeg liker Guri Solbergs stemme også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober 2021 #15 Del Skrevet 16. oktober 2021 Kari Slaatsveen har en fantastisk radiostemme også, men det er ganske lenge siden jeg har hørt henne nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #16 Del Skrevet 16. oktober 2021 Anne Liese Braun skrev (På 11.10.2021 den 19.02): jeg starter med å spore av fra overskriften: Den beste - eller skal jeg si den mest sexy(!!) - stemmen jeg noensinne har hørt var fra en arbeidskollega for mange år siden. Han satt i en annen by, så hver gang vi snakket sammen var det over telefonen, og jeg kunne bare lukke øynene å nyte den dype klangen av stemmen hans.. Og så til temaet: Jeg kommer nok på flere etterhvert, men øverst på min liste over sjarmante herrestemmer er (riktignok ikke av samme kaliber som han kollegaen min..): Espen Ås (Dagsnytt Atten) Lasse Ladefoged (Børsens Morgenbriefing) hvem har dere? Espen Åååååååååås 😍😍😍😍 Jeg ser på Dagsnytt Atten bare pga han 😁 Anonymkode: 92126...d1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 16. oktober 2021 #17 Del Skrevet 16. oktober 2021 Perelandra skrev (På 12.10.2021 den 19.22): Ludvig Josephson fra Creepypodden Veldig enig i denne. Han er utrolig behagelig å høre på! Jeg liker veldig godt han som snakker i Casefile også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #18 Del Skrevet 16. oktober 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Kari Slaatsveen har en fantastisk radiostemme også, men det er ganske lenge siden jeg har hørt henne nå. Ja hun har kjempekul stemme 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober 2021 #19 Del Skrevet 16. oktober 2021 Entern skrev (3 minutter siden): Ja hun har kjempekul stemme 😀 Ja, ikke sant? Veldig behagelig å høre på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #20 Del Skrevet 16. oktober 2021 Rumle skrev (31 minutter siden): Ja, ikke sant? Veldig behagelig å høre på Både behagelig og morsom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå