Gå til innhold

Hvordan gå frem med voksen mann (30+) som ikke har hatt sex før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har litt erfaring med oralsex. 

Merker at jeg er kjempe nervøs og redd for at han ikke skal like kroppen min, at ting ikke skal stå til forventningene og lignende. Jeg vil jo at dette skal bli en fantastisk opplevelse for han og et deilig møte med sex for første gang. Han er nervøs selv, mest fordi han vet at jeg har mye mer erfaring enn han. Vi har snakket litt om det, men han klarer ikke helt å svare på hvordan han ønsker at det skal være, for han vet jo ikke hvordan det kan bli, om det gir mening. Jeg tenker at det å komme for fort og å ikke få den opp er noe som kan skje han og da vil jeg selvsagt bare være forståelsesfull og støttende, det er sånt som skjer. Har kun hatt sex med menn som har hatt mange sexpartnere tidligere, så dette er fullstendig nytt for meg. Vi er fortsatt i datingfasen og jeg merker at han holder litt tilbake fordi han er usikker. Vi kommer liksom aldri til stadiet hvor det blir sex/oralsex og lignende, da trekker han seg unna og sier at han ikke er klar for "det" enda. Det kom nylig frem at han ikke har hatt sex før (han fortalte det for to dager siden). Jeg trodde først at han ikke likte meg og var usikker på oss, han ble helt ifra seg over at jeg hadde trodd det og han angret på at han ikke hadde sagt noe før nå. 

Setter stor pris på svar fra menn. Hvordan ville du at din første gang skulle vært, om du fikk bestemme på nytt? 

Anonymkode: 7a403...590

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke dere skal gjøre noe nummer ut av det.

Gjør som mennesket har gjort i 40 000 eller 50 000 år, start med å invitere han hjem på mat og netflix :) 

Desto mer dere snakker om det, desto større fokus blir det på det, og med så mye fokus så får man høye skuldre og tvil. 

Anonymkode: 9314c...ba6

• Liker 15
Skrevet

Han hadde jeg dumpet først som sist. Hvorfor går du med åpne øyne inn i problemer helt unødvendig? Det finnes da en drøss av velfungerende menn å velge i der ute. Du må ikke alltid velge den vanskeligste veien i livet.

Anonymkode: 93f8c...a8c

• Liker 4
Skrevet

Tenker at det sikkert er en god grunn til at han er jomfru. Hadde holdt meg unna.

Anonymkode: 14478...ca0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du er en meget forståelsesfull som er en støttende kvinne, selv om han er uerfaren, nervøs og usikker... er jeg brennsikkert på at dere kan få fantastisk sex sammen. Husk at erfaring og teknikker er bare en snarvei til å få frem orgasmen fortere. Vær tålmodig, bruk langt forspill, og sørg hele tiden at dere har ereksjon... Både lykken og verden smiler naturlig til dere da🧡

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4
Skrevet

Dette er bare et problem i hodene deres. Lysten tar over styringen når dere kommer så langt. Ta det pent og rolig. Og styr han forsiktig i riktig retning. Dette kommer til å gå kjempe bra. Kos dere masse. 👍

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han hadde jeg dumpet først som sist. Hvorfor går du med åpne øyne inn i problemer helt unødvendig? Det finnes da en drøss av velfungerende menn å velge i der ute. Du må ikke alltid velge den vanskeligste veien i livet.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker at det sikkert er en god grunn til at han er jomfru. Hadde holdt meg unna.

Uaktuelt. Han er en nydelig mann og har tenkt å holde fast i han med nebb og klør. 

• Liker 23
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Setter stor pris på svar fra menn. Hvordan ville du at din første gang skulle vært, om du fikk bestemme på nytt? 

Jeg er en enkel sjel, så jeg ville satt pris på pulings. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dessverre enig. Hadde en sånn mann før og etter hvert skjønte jeg hvorfor han fortsatt var jomfru i en alder av 29

Anonymkode: 46aa5...8b2

Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Jeg er en enkel sjel, så jeg ville satt pris på pulings. 

Det vil nok han her også, men jeg er ikke så enkel selv. Mulig jeg overtenker og legger for mye i dette, men som sagt vil jeg ikke gi han en dårlig opplevelse eller et dårlig førsteinntrykk. 

Skrevet

Slapp av.

Vår første var litt så som så. Koselig og søtt, men vi ante jo ikke hva vi drev med. Likevel tenker jeg tilbake på den med et smil. Ikke fordi den var bra eller best, men fordi den var først. Og det er egentlig det eneste som er spesielt med den gangen. Den var først.

Senk skuldrene og ikke legg for mye i første gang. Jo mer dere legger i det, jo lettere er det å få prestasjonsangst. Jo mer dere klarer å slappe av og bare gjøre det, kose dere, fokusere på nytelse og nærhet, jo bedre blir det. Tror jeg.

Jeg synes det er flott at at han sier at han ikke er klar for «det» enda. Den åpenheten er gull verd. Tror dette kan bli bra, jeg. 🤗

Lykke til! 

Skrevet

En mellomting mellom

«æ vil smak på kuken din» mens du febrilsk prøver å åpne buksa hans å at du anerkjenner hans avvikende adferd

sikkert lurt at du er litt bestemt tenker jeg, han har sikkert noe han grubler på stakkar

Anonymkode: e99c8...1e0

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (18 minutter siden):

Slapp av.

Vår første var litt så som så. Koselig og søtt, men vi ante jo ikke hva vi drev med. Likevel tenker jeg tilbake på den med et smil. Ikke fordi den var bra eller best, men fordi den var først. Og det er egentlig det eneste som er spesielt med den gangen. Den var først.

Senk skuldrene og ikke legg for mye i første gang. Jo mer dere legger i det, jo lettere er det å få prestasjonsangst. Jo mer dere klarer å slappe av og bare gjøre det, kose dere, fokusere på nytelse og nærhet, jo bedre blir det. Tror jeg.

Jeg synes det er flott at at han sier at han ikke er klar for «det» enda. Den åpenheten er gull verd. Tror dette kan bli bra, jeg. 🤗

Lykke til! 

Takk :) Ja han er åpen av seg. Så det er bra. Han var ikke det i starten, men når han skjønte at det ikke var noen fare så gikk det bra :) 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En mellomting mellom

«æ vil smak på kuken din» mens du febrilsk prøver å åpne buksa hans å at du anerkjenner hans avvikende adferd

sikkert lurt at du er litt bestemt tenker jeg, han har sikkert noe han grubler på stakkar

Anonymkode: e99c8...1e0

Haha, det er noe jeg kunne gjort med en kjæreste men ikke med en fyr som ikke har pult før.. Så skal ikke være så grov og frempå. Ta litt kontroll kanskje, typ starte med meg på topp, det må jo være en fin start? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dessverre enig. Hadde en sånn mann før og etter hvert skjønte jeg hvorfor han fortsatt var jomfru i en alder av 29

Det må da ikke være noe galt med vedkommende? Det kan være mange grunner til at det har blitt slik

Anonymkode: 569d6...f7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det må da ikke være noe galt med vedkommende? Det kan være mange grunner til at det har blitt slik

Med noen andre, kanskje. Absolutt. Men med han....Jeg vet hva jeg snakker om 😁 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med noen andre, kanskje. Absolutt. Men med han....Jeg vet hva jeg snakker om 😁 

Joda. Men det kan jo Dermed ikke Være et allment råd at man burde holde seg unna en voksen person som er jomfru. Det er alltids mange folk man burde holde seg unna, men om vedkommende er jomfru eller ikke er ikke en parameter i seg selv på det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes ikke dere skal gjøre noe nummer ut av det.

Gjør som mennesket har gjort i 40 000 eller 50 000 år, start med å invitere han hjem på mat og netflix :) 

Desto mer dere snakker om det, desto større fokus blir det på det, og med så mye fokus så får man høye skuldre og tvil. 

Anonymkode: 9314c...ba6

Har folk invitert hjem på mat og Netflix i 50.000 år ? Jeg trodde kanskje man voldtok hverandre for 50.000 år siden, at man måtte jakte på maten og at det ikke fantes strøm, men hva vet jeg.

Anonymkode: a29fd...bbf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uaktuelt. Han er en nydelig mann og har tenkt å holde fast i han med nebb og klør. 

Dette høres jo meget spesielt ut. Er han normal? Typ fast jobb, greit utseendet, gode sosiale ferdigheter og har et sosialt nettverk? Isåfall ville jeg holdt meg unna, noe er galt her. Ingen er frivillig jomfru så lenge. Med mindre han er homofil, men lever i en fornektelse?

Er noe annet hvis han er "rar" og mindre pen, ikke fått knulla for ingen er interessert. 

Anonymkode: c2265...e8f

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor snakker dere om hvordan dere skal gjøre det? Det legger i allefall press på han . Hvorfor ikke bare kose og kline og ta det derifra helt naturlig?

En av de beste jeg har hatt ,var uerfaren, så trenger ikke bety at han er dårlig i sex fordi han ikke har hatt det før. 

Nei, slutt å diskutere det og bare ta det naturlig :) 

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at voksne menn ikke har hatt sex enda. Det er ikke helt min type mann kan man si... det må være noe veldig galt. Hadde han vært velutstyrt og uproblematisk nedentil hadde han pult minst 40 damer til nå... (jeg går ut ifra at han ikke er 15 år). Hva gjør du hvis penisen hans er så liten at han faktisk ikke kan penetrere deg da? 

Anonymkode: a29fd...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...