AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Noen som har prøvd proteinpulver som smaker av for eksempel pepperkake eller chai og som har et å anbefale? Anonymkode: fac80...21c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Takk for at du spør! Har lurt på det samme! Spesielt pepperkakesmak 😍 Har sett mmsport har med pepperkakesmak. Hvor har du sett julesmaker? Anonymkode: c690e...6a3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for at du spør! Har lurt på det samme! Spesielt pepperkakesmak 😍 Har sett mmsport har med pepperkakesmak. Hvor har du sett julesmaker? Anonymkode: c690e...6a3 Har ikke sett det noe steder.. 🤔 Anonymkode: fac80...21c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Protein.no har et med chaismak. Jeg personlig likte det i starten, men så ble jeg fort lei for det ble som en litt kvalmende søt chai-latte med alt for mye melk. Anonymkode: 06668...a4f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg ville personlig bare laget en pepperkake- eller chaiblend som jeg ville hatt oppi sammen med vaniljeproteinpulver og melk. Av erfaring så blir man veldig fort lei av veldig spesifikke proteinpulversmaker og får sjeldent brukt opp hele posen Anonymkode: e10aa...c01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå