Gå til innhold

Ta vaksine på apotek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt vaksine til hent på apotek, men hvordan går jeg frem hos apoteket? sier jeg bare, jeg har bestilt vaksine, kan du sette den for meg? er det sånn det funker?

Anonymkode: 37c44...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har bestilt vaksine til hent på apotek, men hvordan går jeg frem hos apoteket? sier jeg bare, jeg har bestilt vaksine, kan du sette den for meg? er det sånn det funker?

Anonymkode: 37c44...a4f

Da vil jeg tro du skal ta den med til lege. Eller har du bestilt vaksine time på apoteket?

Anonymkode: ec16e...292

Skrevet

Jeg har satt vaksine hos apotek, mener at jeg ikke bestilte time først.. men jammen ikke sikker.

Sjekk nettsidene til apotekene?

Anonymkode: 5c2c0...62c

Skrevet

Bare å henvende seg og si at du har bestilt en vaksine - og spørre om de har anledning til å sette den. Jeg måtte bestille time til setting av vaksine, men der var fordi de ikke hadde noen kvalifiserte på jobb den dagen.

Anonymkode: d64fc...b61

Skrevet

Du kan sette vaksinen på apoteket, men det koster penger,opptil 500 vet jeg noen tar

Anonymkode: 8e427...a2f

Skrevet

Hvilken vaksine er det?  Influensa settes der. Andre vet jeg ikke

Anonymkode: 984c7...276

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da vil jeg tro du skal ta den med til lege. Eller har du bestilt vaksine time på apoteket?

Anonymkode: ec16e...292

Apotek setter influensavaksiner, man trenger ikke engang resept på det!

Anonymkode: cb82d...8ff

Skrevet

Apotek1 har drop in-vaksinering, men du må sjekke at det gjelder ditt lokale apotek først.

Anonymkode: 217c5...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...