AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 Jeg gjør. Men ser at mange ikke gjør det. De bare legger ting inni skapet og lukker døren inntil. For det meste klær, men har også sett bl.a. telefoner og hodetelefoner ligge i ulåste skap. Hva gjør du? Anonymkode: faaf5...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Del Skrevet 11. oktober 2021 Låser. Sykt irriterende å åpne et skap for og så se at det er i bruk. Da lar jeg bare døra stå på vidt gap. Anonymkode: f6d09...e69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Del Skrevet 11. oktober 2021 Hele vitsen med å ha et skap er jo å låse inn eiendelene sine mens man ikke kan ha oppsyn med de. Å ikke låse skapet er jo å be om trøbbel. Ellers kunne man jo bare hatt hyller og benker i garderoben, og folk kunne lagt tingene fra seg rett der, uten noe skap. Vær så god, liksom. Anonymkode: 9c782...f1c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinl Skrevet 11. oktober 2021 #4 Del Skrevet 11. oktober 2021 Låser alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 11. oktober 2021 #5 Del Skrevet 11. oktober 2021 Har ikke skap tilgjengelig. Men er i den heldige situasjonen at jeg stort sett trener helt alene, eller med 1-2 andre som trener der fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Del Skrevet 11. oktober 2021 Har bagen med meg når jeg trener. Når jeg kommer på gym så har jeg tøyet på meg under, bare venger av meg kjapt. Anonymkode: 4864e...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 13. oktober 2021 #7 Del Skrevet 13. oktober 2021 Låser også alltid. Ellers hva er poenget? Vil gjerne ha tingene mine når jeg er ferdig med økten. Tar også med meg skoene mine opp, og låser inn, selv om det står at utesko skal stå nede ved inngangen i skohylle. Har opplevd ved to tilfeller at de har vært borte når jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneklokke Skrevet 13. oktober 2021 #8 Del Skrevet 13. oktober 2021 Låser. Noe annet er naivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 13. oktober 2021 #9 Del Skrevet 13. oktober 2021 Nei, jeg låser ikke, det gjør nesten ingen der jeg trener. Innser at det er litt dumt, og om jeg hadde trent på et sted med mer trafikk hadde jeg nok ikke gjort det sånn. Men det jeg trener nå så er det knapt noen som bruker garderoben i det hele tatt, og hele plassen er preget av mye tillit mellom både medlemmene og de ansatte. Det er på sett og vis et litt "high end"-sted, og jeg anser rett og slett risikoen for at vesken min blir stjålet som svært lav. Hadde jeg trodd det var mye tyveri på plassen kunne jeg heller ikke satt fra meg skoene utenfor, eller hengt opp jakken min i fellesområdet, men det gjør jeg jo. Det gjør alle. Det blir litt som på skolen. Jeg leser ofte på biblioteket, gjerne flere timer i strekk, men jeg må på do av og til eller kjøpe mer kaffe. Da gidder jeg definitivt ikke å pakke sammen alle tingene mine først, og med det risikere at noen har tatt plassen min. Jeg satser på at det går bra. Jeg hadde ikke nødvendigvis blitt overrasket om noe ble stjålet, så jeg anser ikke meg selv som naiv. Det er kalkulert risiko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå