miss summers Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Ikke jeg i alle fall. Der er det mye rart 😬 2
A-hunter Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Mine tre av tre ulike resultater derfra: 1. Treff, treff med kaffe, treff med middag og sex, taushet med noen magre forsøk fra begge. 2. Treff ute, treff ute, treff ute med avsugning i bilen og kake, stille etter det. Hun var polsk og veldig, veldig sint. 3. Eventyrlig lang chat, viste seg å være ei svært skadet jente, likevel hyggelig som snapflørt uten fremtid og uten flørt. FB dating avsluttet. Mye rart, lite treffsikker. Dårlig teknisk løsning.
sofie777 Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) De fleste som liker meg er "leger" fra "Nesbyen" som er oppvokst i USA og som regel er "admin" for et eller annet "prosjekt i Afrika". De hopper jeg på med en gang, selvfølgelig Det er lite seriøse, norske mannfolk som man kan føre en eller annen form for samtale med. Får ikke napp der heller, men er man ikke der, KAN man gå glipp av noe stort. Så lenge det er gratis.... Endret 11. oktober 2021 av sofie777 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Ser ut som jeg har klart det. Men enig med sofie777 i at det er påfallende mange utlendinger, gjerne med nokså svulstige profiler. Anonymkode: 16039...eda
Gjest TheCatLady Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Mye rart der som på alle andre datingsider. I det minste er det gratis å se hvem som har likt meg. Jeg har beholdt profilen min der og er innom og ser nå og da. Stort sett er ingen interessante og mest rare og utenlandske menn som har likt meg. Føler meg som på alle andre datingsider og det er at jeg ikke er spesielt attraktiv. Det er en og annen hyggelig og fin mann av og til, men har blitt med chatten hittil eller var en jeg ønsket å møte, men han viste seg å være ustabil.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Synes det var bare tull der. Masse svindlere og tullinger. Meldte meg ut etter noen måneder. Anonymkode: 70e38...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Mye tull i hvert fall. Bare siden før helgen har det kommet fire nye likes fra falske asiatiske profiler. Får vel sånne 2-3 ganger i uka i snitt. Mye slikt overalt nå, så strengt tatt får jeg ikke reelle likes på noen plattform lenger, men hyppigheten er desidert høyest på FB-varianten. Anonymkode: a9254...568
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 Bare av ren nysgjerrighet. Vises det på noe som helst vis blant vennene dine på FB eller på profilen din at du er med på datingen? Altså hvis jeg har en singel venn, som ikke er med, kan han likevel se at jeg er med...? Anonymkode: cc85e...d6f
Gjest TheCatLady Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare av ren nysgjerrighet. Vises det på noe som helst vis blant vennene dine på FB eller på profilen din at du er med på datingen? Altså hvis jeg har en singel venn, som ikke er med, kan han likevel se at jeg er med...? Anonymkode: cc85e...d6f Nei, det tror jeg ikke. Det er en egen del i Facebook så ikke noe som kommer opp på profilen. Man får heller ikke opp venner, men kan få venner av venner.
miss summers Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare av ren nysgjerrighet. Vises det på noe som helst vis blant vennene dine på FB eller på profilen din at du er med på datingen? Altså hvis jeg har en singel venn, som ikke er med, kan han likevel se at jeg er med...? Anonymkode: cc85e...d6f Nei. Du vises ikke for vennelisten din.
Gjest Chroma Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg slettet profilen min der. Pratet med en hyggelig fyr. Endte aldri med møte, men vi chatter litt innimellom. Ellers var det mye rart, slik det pleier å være på sånne sider.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg må si jeg ble positivt overrasket over Fb dating. Fant min nåværende kjæreste der. Og fant faktisk flere aktuelle oppegående kandidater. Veldig positivt at man slipper å betale for å se hvem som liker deg. Anonymkode: 5fc84...1d9
norw Skrevet 12. oktober 2021 #14 Skrevet 12. oktober 2021 Har ikke sjekka på lenge, men gikk inn nå. 5 likes, alle fake. Gøy.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #15 Skrevet 12. oktober 2021 Veldig positivt overrasket, traff en hyggelig, oppegående mann etter bare noen timer. Fikk også match med flere som virket helt normale Anonymkode: 30e01...2b6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #16 Skrevet 12. oktober 2021 Har møtt 2 derfra som var helt fine, oppegående menn, men ingen god match. Ellers er det dårlig utvalg og mye utenlandsk, så jeg har gitt den opp. Likte konseptet da, spesielt at man kan se om man har felles venner, er medlem av samme grupper og den type ting. Men det er for få brukere tror jeg. Evt er jeg for lite aktiv på fb til at det funger, jeg er ikke av dem med mange hudre venner der. Anonymkode: bf23d...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå