Matmonsen Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 Noen forumkategorier er åpen for at AB kan poste, mens andre ikke er det. Men jeg lurer på om det hadde vært mulig å lage en innstilling som gjør at trådstarter av et tema kan velge om anonyme brukere skal få lov til å poste eller ikke. Eller om noe slikt har vært vurdert. Så kan trådstarter velge litt selv hvor "saklig" tråden skal være. Det er flere tråder der det virker som at enkelte som ikke har noe som helst å tilføre temaet, bare kommer og rakker ned på det som alle andre diskuterer. Det kan stilles et spørsmål som kanskje virker enkelt, men egentlig er litt mer nyansert enn at man kan svare "Ja, selvfølgelig!!! / Nei, selvfølgelig ikke!!!! / Hvor dum kan du være som tror noe annet!?" Og de som svarer slik, har tydeligvis ingen kompetanse på feltet det spør om. Bare som et tenkt eksempel, noen spør: Har man lov å skifte en lyspære selv? Svar: NEI!!! ALT elektrisk holder man seg LANGT UNNA og skaffer en elektriker! Jeg ville vært kjempesint om du var naboen min og holdt på på den måten!!" At noen kan risikere familien og naboenes liv fordi de ikke gidder å ringe elektriker, er helt beyond me!" Spørsmål 2: Kan jeg trekke en slik tilhenger med førerkortet mitt? Svar: Hvis du ikke vet dette, skal møte hos vegvesenet og levere fra deg førerkortet UMIDDELBART! Vi kan ikke ha farlige sjåfører som deg på veien som ikke vet hva de har lov å kjøre, og potensielt kan drepe andre i trafikken. Svaret kan gjerne både være feil, og bebreidende på den måten at noen blir stemplet som syndebukk før "ugjerningen" i det heletatt er begått. Og går ofte ut fra det opplagte når svaret gjerne egentlig må nyanseres mer. Jeg synes etterhvert at nesten alle tråder har minst et slikt svar. Det blir et større og større problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. oktober 2021 #2 Del Skrevet 11. oktober 2021 Hei Takk for innspil. Vi skal diskutere dette internt. Per dags dato har vi ingen løsning for dette, og må i så fall utvikles. Om vi ønsker å bruke ressurser på dette må i så fall diskuteres. Anglofil (teamleder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå