Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så bitter over at underlivet mitt er ødelagt. Var dritredd for akkurat det før fødsel og jordmoren jeg gikk til bare "jaa, men de er veldig flinke altså, det er veldig få som revner alvorlig, bare lytt til jordmor når du skal presse så går det sikkert bra".

Javel? Fikk ingen veiledning under pressing, måtte bare presse på måfå. Og mager trøst at få revner alvorlig dersom man er blant de heldige som "bare" revner middels mye. Måtte sy masse og hadde vondt lenge. Seksualfunksjonen blir aldri som før, har luftplager og ømhet, fremfall og tynne skjedevegger. Trener bekkenbunnsmuskulaturen som en gal men merker ingen forskjell.

Dritmisunnelig på de som bare trengte et pyntesting eller skled igjennom uten en skramme. Skulle faen grått meg til keisersnitt kunne jeg gått tilbake i tid.

Anonymkode: ce9ba...87b

• Liker 8
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For underlivet er noe som er lovlig å vise i offentligheten uansett, og som alle får se. Stemmer det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en sjans man tar når man velger å få barn. 

Anonymkode: 5f714...a8f

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Spar opp penger og operer deg. Jeg skal det etter tredje og siste barn.. Gidder ikke leve med dette, verdt hver krone.

Anonymkode: 7fd9f...e37

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er så bitter over at underlivet mitt er ødelagt. Var dritredd for akkurat det før fødsel og jordmoren jeg gikk til bare "jaa, men de er veldig flinke altså, det er veldig få som revner alvorlig, bare lytt til jordmor når du skal presse så går det sikkert bra".

Javel? Fikk ingen veiledning under pressing, måtte bare presse på måfå. Og mager trøst at få revner alvorlig dersom man er blant de heldige som "bare" revner middels mye. Måtte sy masse og hadde vondt lenge. Seksualfunksjonen blir aldri som før, har luftplager og ømhet, fremfall og tynne skjedevegger. Trener bekkenbunnsmuskulaturen som en gal men merker ingen forskjell.

Dritmisunnelig på de som bare trengte et pyntesting eller skled igjennom uten en skramme. Skulle faen grått meg til keisersnitt kunne jeg gått tilbake i tid.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 32f41...6e1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jada, barnehater. Vi har hørt deg.. Ville du sagt det samme til moren din?

Barnehater? Skal si at du gikk fort fra at det ble utpekt en risiko ved ethvert svangerskap, til å utpeke vedkommende for å være en barnehater. Skjerp deg

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spar opp penger og operer deg. Jeg skal det etter tredje og siste barn.. Gidder ikke leve med dette, verdt hver krone.

Får man ikke dekket det offentlig dersom man har skader som gir plager?

Anonymkode: 6d7ec...489

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor vil du hen med dette? Er da ingen som skal se underlivet mitt, jeg snakker om hvordan det er å leve med FOR MEG.

Hvis det er det største problemet i ditt liv, så lever du jamen meg et godt liv. Snakk om å lete med lupe etter vansker/feil ved ens liv

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Operasjon🙌🏻 Jeg er gravid med mitt første barn og er livredd for permanent ødelagt underliv (selv om jeg selvfølgelig er enda mer redd for barnets liv og helse hvis noen lurte på det), og jeg har allerede bestemt meg for finne en god kirurg og operere dersom det blir helt ubrukelig etterpå. 

Anonymkode: e35fb...36f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får man ikke dekket det offentlig dersom man har skader som gir plager?

Anonymkode: 6d7ec...489

Ser skal dessverre helt ekstremt mye til.

Anonymkode: e35fb...36f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Er gravid med første barn nå og dette er mitt mareritt. Ikke rart folk gruer seg til å føde når man leser sånn..😭

Anonymkode: 32f41...6e1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

smerter og ødelagt sexliv

Toppen av Maslows behovspyramide dette her. Konstante smerter kan jeg forstå, men kun ved sex...nei, da har man et luksusproblem. 

• Liker 2
Skrevet

Mye av dette kan du få fikset. Snakk med fastlegen og få henvisning til vurdering til operasjon. Det er ikke slil at det overalt nesten er umulig å få korrigerende kirurgi. Jeg har selv fått plastisk kirurgi på arr dekket av det offentlige helt uten problem, fordi arret var fortykket og litt ubehagelig, men på mange måter fullt mulig å leve med. 

Anonymkode: 46f1f...b62

• Liker 8
Skrevet
KjøttOPP skrev (Akkurat nå):

Toppen av Maslows behovspyramide dette her. Konstante smerter kan jeg forstå, men kun ved sex...nei, da har man et luksusproblem. 

Dersom du ikke har noe fornuftig å bidra med i denne tråden så ha deg ut! 
Jeg er ikke TS men det kan lett være snakk om konstant ubehag samt null evne til å nyte sex eller oppnå orgasme igjen. 

Anonymkode: a1c06...571

• Liker 33
Skrevet

Er det ikke en veldig lang og hard kamp for å få slike operasjoner dekket av staten?

Hvor ofte er de vellykket og hva må man punge ut hvis man betaler selv?

Anonymkode: dca24...ee6

• Liker 2
Skrevet

Hvilken rupturgrad fikk du da? Jeg fikk grad 3b.

Anonymkode: 9f8e4...563

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...