AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg er så bitter over at underlivet mitt er ødelagt. Var dritredd for akkurat det før fødsel og jordmoren jeg gikk til bare "jaa, men de er veldig flinke altså, det er veldig få som revner alvorlig, bare lytt til jordmor når du skal presse så går det sikkert bra". Javel? Fikk ingen veiledning under pressing, måtte bare presse på måfå. Og mager trøst at få revner alvorlig dersom man er blant de heldige som "bare" revner middels mye. Måtte sy masse og hadde vondt lenge. Seksualfunksjonen blir aldri som før, har luftplager og ømhet, fremfall og tynne skjedevegger. Trener bekkenbunnsmuskulaturen som en gal men merker ingen forskjell. Dritmisunnelig på de som bare trengte et pyntesting eller skled igjennom uten en skramme. Skulle faen grått meg til keisersnitt kunne jeg gått tilbake i tid. Anonymkode: ce9ba...87b 8 3
KjøttOPP Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 For underlivet er noe som er lovlig å vise i offentligheten uansett, og som alle får se. Stemmer det. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Det er en sjans man tar når man velger å få barn. Anonymkode: 5f714...a8f 23 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Spar opp penger og operer deg. Jeg skal det etter tredje og siste barn.. Gidder ikke leve med dette, verdt hver krone. Anonymkode: 7fd9f...e37 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en sjans man tar når man velger å få barn. Anonymkode: 5f714...a8f Jada, barnehater. Vi har hørt deg.. Ville du sagt det samme til moren din? Anonymkode: 7fd9f...e37 58
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 11. oktober 2021 KjøttOPP skrev (5 minutter siden): For underlivet er noe som er lovlig å vise i offentligheten uansett, og som alle får se. Stemmer det. Hvor vil du hen med dette? Er da ingen som skal se underlivet mitt, jeg snakker om hvordan det er å leve med FOR MEG. Anonymkode: ce9ba...87b 90 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er så bitter over at underlivet mitt er ødelagt. Var dritredd for akkurat det før fødsel og jordmoren jeg gikk til bare "jaa, men de er veldig flinke altså, det er veldig få som revner alvorlig, bare lytt til jordmor når du skal presse så går det sikkert bra". Javel? Fikk ingen veiledning under pressing, måtte bare presse på måfå. Og mager trøst at få revner alvorlig dersom man er blant de heldige som "bare" revner middels mye. Måtte sy masse og hadde vondt lenge. Seksualfunksjonen blir aldri som før, har luftplager og ømhet, fremfall og tynne skjedevegger. Trener bekkenbunnsmuskulaturen som en gal men merker ingen forskjell. Dritmisunnelig på de som bare trengte et pyntesting eller skled igjennom uten en skramme. Skulle faen grått meg til keisersnitt kunne jeg gått tilbake i tid. Anonymkode: ce9ba...87b Hvor gammel er du? Anonymkode: 32f41...6e1 3
KjøttOPP Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jada, barnehater. Vi har hørt deg.. Ville du sagt det samme til moren din? Anonymkode: 7fd9f...e37 Barnehater? Skal si at du gikk fort fra at det ble utpekt en risiko ved ethvert svangerskap, til å utpeke vedkommende for å være en barnehater. Skjerp deg 16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spar opp penger og operer deg. Jeg skal det etter tredje og siste barn.. Gidder ikke leve med dette, verdt hver krone. Anonymkode: 7fd9f...e37 Får man ikke dekket det offentlig dersom man har skader som gir plager? Anonymkode: 6d7ec...489 20
KjøttOPP Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor vil du hen med dette? Er da ingen som skal se underlivet mitt, jeg snakker om hvordan det er å leve med FOR MEG. Anonymkode: ce9ba...87b Hvis det er det største problemet i ditt liv, så lever du jamen meg et godt liv. Snakk om å lete med lupe etter vansker/feil ved ens liv 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 Operasjon🙌🏻 Jeg er gravid med mitt første barn og er livredd for permanent ødelagt underliv (selv om jeg selvfølgelig er enda mer redd for barnets liv og helse hvis noen lurte på det), og jeg har allerede bestemt meg for finne en god kirurg og operere dersom det blir helt ubrukelig etterpå. Anonymkode: e35fb...36f 9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får man ikke dekket det offentlig dersom man har skader som gir plager? Anonymkode: 6d7ec...489 Ser skal dessverre helt ekstremt mye til. Anonymkode: e35fb...36f 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Er gravid med første barn nå og dette er mitt mareritt. Ikke rart folk gruer seg til å føde når man leser sånn..😭 Anonymkode: 32f41...6e1 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 Populært innlegg #14 Skrevet 11. oktober 2021 KjøttOPP skrev (2 minutter siden): Hvis det er det største problemet i ditt liv, så lever du jamen meg et godt liv. Snakk om å lete med lupe etter vansker/feil ved ens liv Så smerter og ødelagt sexliv er bare bagateller? Har du tatt det opp med fastlegen din TS? Anonymkode: 0ee2d...192 57
KjøttOPP Skrevet 11. oktober 2021 #15 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): smerter og ødelagt sexliv Toppen av Maslows behovspyramide dette her. Konstante smerter kan jeg forstå, men kun ved sex...nei, da har man et luksusproblem. 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 Populært innlegg #16 Skrevet 11. oktober 2021 KjøttOPP skrev (3 minutter siden): Hvis det er det største problemet i ditt liv, så lever du jamen meg et godt liv. Snakk om å lete med lupe etter vansker/feil ved ens liv Dersom du mener det er «å lete med lupe etter vansker» å ikke være i stand til å nyte sex lenger, samt å ha smerter, så behøver du ikke lupe, men blindehund. Anonymkode: a1c06...571 60
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #17 Skrevet 11. oktober 2021 Mye av dette kan du få fikset. Snakk med fastlegen og få henvisning til vurdering til operasjon. Det er ikke slil at det overalt nesten er umulig å få korrigerende kirurgi. Jeg har selv fått plastisk kirurgi på arr dekket av det offentlige helt uten problem, fordi arret var fortykket og litt ubehagelig, men på mange måter fullt mulig å leve med. Anonymkode: 46f1f...b62 8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #18 Skrevet 11. oktober 2021 KjøttOPP skrev (Akkurat nå): Toppen av Maslows behovspyramide dette her. Konstante smerter kan jeg forstå, men kun ved sex...nei, da har man et luksusproblem. Dersom du ikke har noe fornuftig å bidra med i denne tråden så ha deg ut! Jeg er ikke TS men det kan lett være snakk om konstant ubehag samt null evne til å nyte sex eller oppnå orgasme igjen. Anonymkode: a1c06...571 33
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #19 Skrevet 11. oktober 2021 Er det ikke en veldig lang og hard kamp for å få slike operasjoner dekket av staten? Hvor ofte er de vellykket og hva må man punge ut hvis man betaler selv? Anonymkode: dca24...ee6 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #20 Skrevet 11. oktober 2021 Hvilken rupturgrad fikk du da? Jeg fikk grad 3b. Anonymkode: 9f8e4...563
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå