AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Etter flere måneder med konflikter, og psyken min snart på randen på grunn av dette - så har jeg bestemt meg for å forlate samboeren min. Vi har to barn sammen - et av barna er godt under året. Samboer sier han "nekter" at vi skal gå fra hverandre, og at jeg verken får noen bedre, eller får det bedre av å være alene. Han gjør alt så vanskelig, og jeg føler meg rett og slett fanget. Jeg har prøvd å snakke ordentlig med han, jeg har prøvd å være sint, jeg har prøvd å være avvisende, jeg har grått og jeg har kjeftet. Jeg har og sagt til han at jeg rett og slett er deprimert og har det direkte vondt i dette forholdet, men han avviser følelsene mine og sier "du har det ganske greit sammen med meg, for å si det sånn. Jeg gjør jo alt for deg." Han avfeier absolutt alt jeg sier. Nå lurer jeg på hvordan jeg går frem.. Jeg har verken familie eller venner i nærheten, de bor 3 timer unna. Han sin familie bor 1 time unna. Bestiller jeg time på FVK først? Jeg skulle gjerne blitt her i hus med barna, men jeg tror aldri jeg får han til å flytte 😶 Og hva må jeg tenke på når det gjelder det økonomiske? Anonymkode: 046a1...20f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Bestill time på fvk. Finn deg en leilighet og flytt dit. Snakk med nav og få hele permisjonen for yngstebarnet. Anonymkode: a8e38...73b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå