AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Vi har chattet på tinder i flere dager og vibet helt sinnsykt godt! Så mye til felles og bare god stemning. I går avtalte vi å møtes nå på fredag, begge gleda seg utrolig mye. Men så.. Våknet jeg i dag morges og vipps hun hadde unmatchet meg..😢 Det siste hun skrev til meg var "god natt, snakkes i morgen🥰". Skjønner ikke hvorfor..😥 Anonymkode: 54907...bab
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Føler med deg, det er helt jævlig å bli ghosta sånn. Anonymkode: 71e57...c38 8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Det kan jo godt være hun følte at det var en grunn da.. At hun følte det ikke var så bra som du gjorde? Eller om hun fikk panikk siden det nærmet seg møte. Kanskje har hun brukt falskt bilde, pyntet på ting eller annet. Anonymkode: a4c81...bb4 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan jo godt være hun følte at det var en grunn da.. At hun følte det ikke var så bra som du gjorde? Eller om hun fikk panikk siden det nærmet seg møte. Kanskje har hun brukt falskt bilde, pyntet på ting eller annet. Anonymkode: a4c81...bb4 Det kan umulig være grunnen. Hun skrev også i går at jeg var den beste tinder-matchen hun har chattet med! Det var hun som spurte om å møtes nå på fredag, og jeg sa med glede ja til det.😢 Hun åpnet seg til og med opp, og fortalte meg personlige ting, som hun aldri hadde sagt til noen tinder-match før. Vi hadde det så bra og alt lå til rette for at vi kunne være en fantastisk god match..💔 Anonymkode: 54907...bab 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Kanskje hun brukte falskt bilde. Eller bare kjeda seg og ikke ville likevel. Jeg prata en gang mye med en fyr som sa han skulle på fjelltur den helga. Hørte aldri noe mer. Håper han kom seg ned igjen 😂 Anonymkode: fe0e7...784 19
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Hmm skjønner at det er dritt for deg, men mitt beste tips er å ikke analysere så mye og bare gå videre. Det kan hende at hun har snakket med en annen eller flere samtidig og at hun plutselig ble med en hjem og da følte at det ikke passet å snakke med flere, altså at hun valgte å gå videre med en annen. Men jeg synes det var dårlig og feigt av henne å gjøre det sånn da, uansett hva grunnen hennes var! Anonymkode: 12d7c...b5f 7
sjonkelrolf Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Mange folk der ute uten ryggrad. Og det er ikke sånn at det blir bedre med alderen heller. Viktig å ikke henge seg for mye opp i ting man ikke får gjort noe med 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Hun hadde nok sine grunner, men hun har valgt og ikke fortelle deg de. Anonymkode: 4411a...87b 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 Joda, er forsåvidt enig med dere! Får bare komme meg videre. Selvom det gjorde ganske vondt. Kan som sagt bare ikke tro det.. Dette var faktisk verre enn å bli avvist på ekte. -TS Anonymkode: 54907...bab 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 Utrolig feigt. Gjetter også på at hun drev med flere og valgte å satse på én.. Skikkelig motbydelig side av nettdating det der. Anonymkode: 26f20...faa 3
sjonkelrolf Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, er forsåvidt enig med dere! Får bare komme meg videre. Selvom det gjorde ganske vondt. Kan som sagt bare ikke tro det.. Dette var faktisk verre enn å bli avvist på ekte. -TS Anonymkode: 54907...bab Med all respekt å melde, det er det ikke, ikke på langt nær så ille som å bli ghostet i virkeligheten, av noen man faktisk har truffet. Altså, jeg forsvarer på ingen måte ghosting, og de som bedriver sånt har ikke ryggrad, bare sånn at det er sagt. Men at noen fjerner en match på Tinder, selv etter en givende samtale, det bør man ikke bruke for mye energi på. 10
miss summers Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 Leste en tråd her i sommer der en fyr fortalte han hadde slettet en match ved en feil. Han var kjempelei seg. Etter råd her inne fant han henne igjen og det løste seg. 3
Gjest irkan90 Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Skjer ofte, dessverre. Dates som blir avlyst 30 min før, eller "du hører fra meg ila morgendagen 😊" som blir til aldri igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Skrevet 11. oktober 2021 Anbefaler deg å ikke legge noe i Tinder-dates før det har blitt et par treff i virkeligheten. Å bli ghostet i meldingsfasen er så vanlig at det tenker jeg ikke på engang. Har skjedd flere ganger med meg også at jeg plutselig blir unmatched etter lange samtaler der vi har avtalt både tid og sted for date. Anonymkode: d9c40...e5a 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #15 Skrevet 11. oktober 2021 miss summers skrev (1 time siden): Leste en tråd her i sommer der en fyr fortalte han hadde slettet en match ved en feil. Han var kjempelei seg. Etter råd her inne fant han henne igjen og det løste seg. Ja, absolutt den fineste tråden jeg har lest! Så TS, ikke gi opp! Les den tråden! Du kommer ikke til å angre!!🥰 Er en jente der ute og venter på deg. Kanskje hun sletta deg ved en feil? Anonymkode: 9e711...20d
Maleficenta Skrevet 11. oktober 2021 #16 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har chattet på tinder i flere dager og vibet helt sinnsykt godt! Så mye til felles og bare god stemning. I går avtalte vi å møtes nå på fredag, begge gleda seg utrolig mye. Men så.. Våknet jeg i dag morges og vipps hun hadde unmatchet meg..😢 Det siste hun skrev til meg var "god natt, snakkes i morgen🥰". Skjønner ikke hvorfor..😥 Anonymkode: 54907...bab så dårlig gjort. hun har sikkert deita en annen samtidig
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #17 Skrevet 11. oktober 2021 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har opplevd det der, nå senest i helgen. Kvinner som ghoster er bare noe du må leve med når du driver med nettdating. Anonymkode: ec429...223 1
FunnyBoy123 Skrevet 11. oktober 2021 #18 Skrevet 11. oktober 2021 Min teori. Hun er en stor idiot som bare har tinder for å leke deilig og for å føle seg bedre. Fordi hun egentlig vet hvor dum og uattraktiv hun er. Eller Hun er faktisk utrolig snill og har ingen vonde intensjoner. Altså, hun har slettet deg ved en feil. Det er fort gjort faktisk! Har sletta flere av mine tinder-matches ved et uhell, er ikke noe gøy! Sistenevnte er faktisk ikke så usannsynlig, mtp hvordan dere chattet! Det er enda håp! Og for Gudsskyld, ikke ta tinder så forbanna seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #19 Skrevet 11. oktober 2021 hun er sikkert feit og har aldri planlagt å møte deg uansett, bare booste sitt ego å se hva hun fikk til bak et fakebilde. Go on, fang ny fisk! Anonymkode: d8064...13b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #20 Skrevet 12. oktober 2021 Herregud, jeg er så glad nå!! Hun hadde laget en ny tinder-profil der det sto i bioen "leter etter *navnet mitt*. Superliket henne med en gang! Hun slettet meg ved en feil, tydeligvis kommet borti en knap. Jeg er så lykkelig og glad nå❤️🥰 Jeg visste at hun aldri ville ha ghostet meg! Nå har vi lagt til hverandre på Facebook og andre sosiale medier. -TS Anonymkode: 54907...bab 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå