Gå til innhold

Jeg ønsker et romantisk forhold uten sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha samleie før jeg er gift. Er det flere som har det slik?

Anonymkode: b4026...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vil erfare deg i senga først. Om du kan det. 

Men ja de finnes de som du snakker om. 

Anonymkode: 2e942...c15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste vil erfare deg i senga først. Om du kan det. 

Men ja de finnes de som du snakker om. 

Anonymkode: 2e942...c15

Jeg er redd for sex. Jeg er en god kone og mor og homemaker selv om jeg ikke har prøvd sex. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er redd for sex. Jeg er en god kone og mor og homemaker selv om jeg ikke har prøvd sex. 

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 82185...f6c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er du en god mor uten å ha hatt sex?? 

Anonymkode: a65f5...401

• Liker 11
Skrevet

Mener du at du vil date et år-halvtannet før giftemål og sex? 

Da er det vel lurest å finne en konservativ kristen mann. 

Anonymkode: 6e291...18f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 82185...f6c

jeg har det kvalitetene og innsiktene 

Skrevet
KjøttOPP skrev (Akkurat nå):

Så du er kristen, ja. 

Kan også være muslim 🤷‍♂️

• Liker 1
Skrevet

Vil du leve som husmor? Har du jobb i dag? 

Anonymkode: 6e291...18f

Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Kan også være muslim 🤷‍♂️

Religiøs oppsummert da

• Liker 2
Skrevet
KjøttOPP skrev (Akkurat nå):

Religiøs oppsummert da

Absolutt, regner med det. Den andre muligheten hadde vært at TS var aseksuell, men det er jo ingenting som tyder på det.

Skrevet

Alle vil prøve kjøre bilen før de veit om det er en god bil eller ikke. Samme er det med sex. Selv om dere passer sammen personlig. Kan alikvel bli en katastrofe med sexen etter giftemål.

Det veit man aldri.

Så her må du finne en som har samme verdier som deg.

Anonymkode: 5d318...6ee

• Liker 3
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Absolutt, regner med det. Den andre muligheten hadde vært at TS var aseksuell, men det er jo ingenting som tyder på det.

Nope, for sexen ville jo TS ha, bare etter inngått ekteskap. Så ikke noe platonisk kjærlighet som ønskes her 

• Liker 1
Skrevet
KjøttOPP skrev (1 minutt siden):

Nope, for sexen ville jo TS ha, bare etter inngått ekteskap. Så ikke noe platonisk kjærlighet som ønskes her 

Nettopp!

Jeg har forståelse for TS, men håper TS forstår at dette kommer til å bli vanskelig 😢

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Nettopp!

Jeg har forståelse for TS, men håper TS forstår at dette kommer til å bli vanskelig 😢

Tror TS bør søke partner i en meget konservativ religiøs person, og som da sannsynligvis ikke støtter abort. Håper TS er enig i dette standpunkt🙈

• Liker 1
Skrevet

Hva med å heller søke profesjonell hjelp for sin sexangst? Blir denne angsten plutselig borte ved å være gift?

Anonymkode: f357f...eff

Skrevet
KjøttOPP skrev (1 minutt siden):

Tror TS bør søke partner i en meget konservativ religiøs person, og som da sannsynligvis ikke støtter abort. Håper TS er enig i dette standpunkt🙈

Jepp, det er nok det beste. Med varsku om at selv blant disse er det ikke garantert at de faktisk mener det, men tenker det holder at naboene/sektmedlemmene/folka i moskeen/kirken/bedehuset TROR at de mener det, dvs. at de faktisk forventer sex før ekteskap likevel...😕...eller tar det overbokstavelig med vilje, sånn type "nei nei, Gud er bare imot VAGINAL sex før ekteskapet"...😕

Osv. :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å heller søke profesjonell hjelp for sin sexangst? Blir denne angsten plutselig borte ved å være gift?

Anonymkode: f357f...eff

Nå nå, vi trenger ikke psykologisere alt ihjel, da. ;)

Det er fullstendig mulig å ha religiøs-konservativ seksualmoral uten å ha en diagnose. Tror jeg, da. ;) 

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Jepp, det er nok det beste. Med varsku om at selv blant disse er det ikke garantert at de faktisk mener det, men tenker det holder at naboene/sektmedlemmene/folka i moskeen/kirken/bedehuset TROR at de mener det, dvs. at de faktisk forventer sex før ekteskap likevel...😕...eller tar det overbokstavelig med vilje, sånn type "nei nei, Gud er bare imot VAGINAL sex før ekteskapet"...😕

Osv. :( 

Har en liten tankevekker her som sikkert kommer til å trigge ganske mange personer, but here we go; regnes voldtekt for å være sex, eller er det kun en forbrytelse? Hvordan ser religiøse på det mtp jomfrudom? 

Ja, vaginal sex er fy fy, men kanskje gjøre det i nr. 2 da?😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...