AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #61 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg er jomfru for to grunner: Jeg har aldri hatt PIV, penis, dildo annet inni meg. Jeg har sjedekransen intakt. Fellatio er noe man gjør men munnen. Hadde mannen gjort det på meg var jeg kanskje ikke jomfru mer. Anonymkode: b9ca6...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny Bravo Skrevet 12. oktober 2021 #62 Del Skrevet 12. oktober 2021 Du er jomfru, men ikke munnen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #63 Del Skrevet 12. oktober 2021 Johnny Bravo skrev (1 minutt siden): Du er jomfru, men ikke munnen din?? Ja. Johnny Bravo will have the final verdict. Anonymkode: b9ca6...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #64 Del Skrevet 13. oktober 2021 Maleficenta skrev (8 timer siden): men du har hatt sex og gjort seksuelle handlinger fordet. Helt korrekt, men det har aldri vært noen diskusjon. Spørsmålet til TS er ikke om hun har gjort seksuelle handlinger. Spørsmålet er om hun er jomfru. Man mister ikke møydommen av å bli kiype en flyvertinne i rumpa. Det er en seksuell handling. Til og med straffbart. Jeg synes faktisk TS kan få bruke sin egen definisjon. Hvis hun mener hun er jomfru, så er hun det.. Det eneste som er udiskutabelt er at hvis man har hatt en penis i vaginaen så er man ikke jomfru i ordets tradisjonelle forstand. Når det gjelder andre handlnger må man leve med at folk har ulike definisjoner. Anonymkode: 77c1d...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #65 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Den gamle moralen om å unngå sex før ekteskapet handlet nok heller om å sikre barn en trygg oppvekst. Det var et spørsmål om liv og død å vente med sex til man hadde ting på stell Det å vokse opp uten en far i gamle dager var det samme som å være lut fattig. De kristne burde altså bry seg om vaginal sex. Anonymkode: 77c1d...fd3 De kristne burde kun bry seg om Gud og ignorere alle kroppens kjødelige lyster, ved å konstant be om styrke til å motstå kroppens behov kan de nemlig mye lettere hjernevaskes til å fortsette å leve Guds ord og bidra til kirkens menns rikdom. Anonymkode: 7dde4...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #66 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 15.53): Jeg har fortsatt jomfruhinnen/sjedekransen min Anonymkode: b9ca6...077 Hva er fellatio? Anonymkode: 0f80f...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #67 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Helt korrekt, men det har aldri vært noen diskusjon. Spørsmålet til TS er ikke om hun har gjort seksuelle handlinger. Spørsmålet er om hun er jomfru. Man mister ikke møydommen av å bli kiype en flyvertinne i rumpa. Det er en seksuell handling. Til og med straffbart. Jeg synes faktisk TS kan få bruke sin egen definisjon. Hvis hun mener hun er jomfru, så er hun det.. Det eneste som er udiskutabelt er at hvis man har hatt en penis i vaginaen så er man ikke jomfru i ordets tradisjonelle forstand. Når det gjelder andre handlnger må man leve med at folk har ulike definisjoner. Anonymkode: 77c1d...fd3 Det er greit. Men å argumentere for at det kan bevises fordi musklene er så stramme at ingenting kan føres inn, det er bare feil. Man kan være jomfru uten å ha vaginisme og man kan utvikle vaginisme etter å ha debutert. Man kan ikke se på kroppen om noen er jomfru eller ikke. Anonymkode: d0872...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #68 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er greit. Men å argumentere for at det kan bevises fordi musklene er så stramme at ingenting kan føres inn, det er bare feil. Man kan være jomfru uten å ha vaginisme og man kan utvikle vaginisme etter å ha debutert. Man kan ikke se på kroppen om noen er jomfru eller ikke. Anonymkode: d0872...412 Det er jeg enig i. Jeg har ikke fulgt med på den delen av diskusjonen. Anonymkode: 77c1d...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #69 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er jomfru for to grunner: Jeg har aldri hatt PIV, penis, dildo annet inni meg. Jeg har sjedekransen intakt. Fellatio er noe man gjør men munnen. Hadde mannen gjort det på meg var jeg kanskje ikke jomfru mer. Anonymkode: b9ca6...077 Artig opplysning: Man kan fint ha sjedekransen inntakt etter samleie også. Det er fordi sjedekransen IKKE er en jomfruhinne! Jomfruhinner fins ikke, de er en myte, og man kan ikke se om en kvinne har hatt samleie eller ikke ved å sjekke sjedekransen hennes. Herregud den myten er seiglivet, altså! Anonymkode: 25470...33a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #70 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt korrekt, men det har aldri vært noen diskusjon. Spørsmålet til TS er ikke om hun har gjort seksuelle handlinger. Spørsmålet er om hun er jomfru. Man mister ikke møydommen av å bli kiype en flyvertinne i rumpa. Det er en seksuell handling. Til og med straffbart. Jeg synes faktisk TS kan få bruke sin egen definisjon. Hvis hun mener hun er jomfru, så er hun det.. Det eneste som er udiskutabelt er at hvis man har hatt en penis i vaginaen så er man ikke jomfru i ordets tradisjonelle forstand. Når det gjelder andre handlnger må man leve med at folk har ulike definisjoner. Anonymkode: 77c1d...fd3 For all del, men når hun spør må vi kunne svare, og min personlige mening er at konseptet 'jomfrudom' i seg selv er utdatert og bortkastet - spesielt dersom man kan gjøre andre seksuelle handlinger enn penis i vagina daglig og fortsatt være såkalt 'jomfru'. Anonymkode: 7dde4...a8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 13. oktober 2021 #71 Del Skrevet 13. oktober 2021 Flere av oss her inne føler at du har gitt oss for lite informasjon til at vi kan ta en avgjørelse. Kan du skrive nøyaktig hva du har gjort i svært detaljerte ordelag. Inkluder gjerne tanker, lyder, stønn og andre relevante elementer. Hva hadde dere på dere, hvor lenge varte det hele etc ? (en spøk) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #72 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er fellatio? Anonymkode: 0f80f...80e Det er oralsex på en mann Anonymkode: b9ca6...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2021 #73 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De kristne burde kun bry seg om Gud og ignorere alle kroppens kjødelige lyster, ved å konstant be om styrke til å motstå kroppens behov kan de nemlig mye lettere hjernevaskes til å fortsette å leve Guds ord og bidra til kirkens menns rikdom. Anonymkode: 7dde4...a8d nettopp. Alle seksuelle handlinger er synd ifølge kristendommen. Sex skulle holdes innenfor ekteskapet. men selv innenfor ekteskapet skulle ikke sex være noe man gjorde for nytelsens skyld. Det var bare for å reprodusere seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #74 Del Skrevet 13. oktober 2021 ja. Anonymkode: f8f6b...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 14. oktober 2021 #75 Del Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 21.21): Jeg har jomfruhinne intakt 😄 Anonymkode: b9ca6...077 Jomfruhinnen finnes ikke. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå