Gå til innhold

Er man jomfru om man har gjort fellatio?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du er ikke jomfru, så det toget er allerede gått. 

Anonymkode: 7c454...973

Jeg har aldri hatt samleie / coitus. Har fortsatt skjedekransen min. Musklene er så sterke at man merker jeg aldri har hatt noe inni meg. Ikke en tampong engang. 

Anonymkode: b9ca6...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke religiøs nei. Men jeg føler det er viktig å vente med samleie til ekteskap. Nei mann prøvde analsex på meg. Det gikk ikke og det var vondt for meg. 

Da må du definere for deg selv hvorfor du mener det er viktig å vente med samleie til ekteskap. Er det bare vaginalt samleie man skal vente med? Hvorfor det? Hvorfor er det ikke viktig å vente med analt samleie? Hva er egentlig den bakenforliggende intensjonen med å vente, for deg? 

Jeg mener ikke å kritisere ditt valg på noen måte. Jeg mener at hvis du har disse verdiene, må du selv definere hva som er intensjonen med dem og hva som er innafor dine regler.

Hva det kalles eller ikke kalles er jo helt uvesentlig. Ordet jomfru er både uklart og utdatert, og vil ikke hjelpe deg med å definere hva som er viktig for deg å vente med til ekteskap.

Anonymkode: c72d8...17d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri hatt samleie / coitus. Har fortsatt skjedekransen min. Musklene er så sterke at man merker jeg aldri har hatt noe inni meg. Ikke en tampong engang. 

Uvitenheten lenge leve.

Anonymkode: d0872...412

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uvitenheten lenge leve.

Samleie eller coitus er penis i vagina. Sex er mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samleie eller coitus er penis i vagina. Sex er mer enn det. 

Sikter til "musklene er så sterke at man merker jeg aldri har hatt noe inni meg". Tåpelig og usant.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikter til "musklene er så sterke at man merker jeg aldri har hatt noe inni meg". Tåpelig og usant.

Jeg får ikke tampong inn. Har aldri fått penis inn. Det kalles sjedekrampe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man har debutert seksuelt er man ikke lenger jomfru, såpass enkelt er det vel. Og for de fleste som ikke befinner seg på 1700-tallet er sex mer en vaginalt samleie.

Anonymkode: ef41e...b30

Hva er egentlig definisjonen på sex, da - hvis det er den rent fysiske handlingen vi snakker om?

Betyr det at Jonas og Vilde som har lekt doktor uten en tråd i barnehagen, ikke er jomfruer lenger ...?

Eller er det det psykiske aspektet som er utslagsgivende, slik at Bill Clinton ikke hadde et seksuelt forhold til Monica Levinsky fordi det etter hans mening ikke var det?

Anonymkode: 2ad04...d09

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gidder jeg ikke. Jeg utleverer ikke flere detaljer når folk benekter mine personlige erfaringer. Noen kvinner har vestibulitt, vaginisme. Jeg har aldri først noe inni meg og det merkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Musklene er så sterke at man merker jeg aldri har hatt noe inni meg. Ikke en tampong engang. 

Ehm... Man får sterkere muskler av å ha samleie. Du vet hvordan muskler fungerer? Når de brukes blir de sterkere? 

Anonymkode: 25470...33a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dette gidder jeg ikke. Jeg utleverer ikke flere detaljer når folk benekter mine personlige erfaringer. Noen kvinner har vestibulitt, vaginisme. Jeg har aldri først noe inni meg og det merkes. 

Vaginisme er en medisinsk tilstand ja. Men det har ikke nødvendigvis noe med jomfrudom å gjøre. Du er for eksempel ikke mer jomfru enn ei som ikke har vaginisme. Og btw så er ikke stramme muskler = sterke muskler. Ofte er det motsatt, faktisk.

Kanskje du burde få behandling for vaginismen istedetfor å opphøye deg selv til den mest jomfrue jomfruen som finnes🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er egentlig definisjonen på sex, da - hvis det er den rent fysiske handlingen vi snakker om?

Betyr det at Jonas og Vilde som har lekt doktor uten en tråd i barnehagen, ikke er jomfruer lenger ...?

Eller er det det psykiske aspektet som er utslagsgivende, slik at Bill Clinton ikke hadde et seksuelt forhold til Monica Levinsky fordi det etter hans mening ikke var det?

Anonymkode: 2ad04...d09

Min definisjon er: Enhver fysisk handling utført på annen samtykkende part med den hensikt å gi seksuell nytelse eller stimuli.

Om man tenner på ris, og gir/mottar ris i den hensikt å oppnå seksuell tenning, er ris sex.

Barnehagebarn som leker doktor søker ikke å oppnå seksuell stimulans, men å få tilfredsstilt nysgjerrighet. 

Og jomfrudom er noe tull menn har kommet på for å holde kvinner under kontroll.

Anonymkode: 7dde4...a8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (4 timer siden):

Da er det jaggu meg mange homofile som er jomfru. Tøys på deg.

Javel, så er kanskje mange lesber jomfruer. Ingen overraskelse der.

Føler virkelig folk at "møydommen ryker" første gang noen berører kjønnsorganet?? Virkelig?

Det har aldri falt meg inn at det handler om annet enn første samleie. 4th base. 

Anonymkode: 77c1d...fd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vaginisme er en medisinsk tilstand ja. Men det har ikke nødvendigvis noe med jomfrudom å gjøre. Du er for eksempel ikke mer jomfru enn ei som ikke har vaginisme. Og btw så er ikke stramme muskler = sterke muskler. Ofte er det motsatt, faktisk.

Kanskje du burde få behandling for vaginismen istedetfor å opphøye deg selv til den mest jomfrue jomfruen som finnes🤷‍♀️

Du virker bitter og sur når du svarer så frekt. Jeg har ikke opphøyd meg selv. Du anklager meg for ting som jeg ikke kjenner meg igjen i. Ja. musklene mine er sterke og trekker seg ikke tilbake. Jeg trener mye. Jeg er jomfru fordi jeg aldri har hatt sex. Det merker man om jeg skulle prøvd å føre noe inni meg. Det er trangt og musklene er spent og hinnen min er urørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm... Man får sterkere muskler av å ha samleie. Du vet hvordan muskler fungerer? Når de brukes blir de sterkere? 

Man bruker musklene når man trener ja. Betyr ikke at man mister jomfrudommen sin da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du virker bitter og sur når du svarer så frekt. Jeg har ikke opphøyd meg selv. Du anklager meg for ting som jeg ikke kjenner meg igjen i. Ja. musklene mine er sterke og trekker seg ikke tilbake. Jeg trener mye. Jeg er jomfru fordi jeg aldri har hatt sex. Det merker man om jeg skulle prøvd å føre noe inni meg. Det er trangt og musklene er spent og hinnen min er urørt. 

Haha nei, bare prøver å bringe litt realisme inn i diskusjonen. Omtrent alt du skriver er rett og slett feil. Menmen, kos deg med vaginismen da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha nei, bare prøver å bringe litt realisme inn i diskusjonen. Omtrent alt du skriver er rett og slett feil. Menmen, kos deg med vaginismen da.

Min egen kropp og erfaring er feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man fortsatt kan kalles jomfru hvis man bare har hatt analsex. Ellers så syns jeg definisjonen varierer litt fra legning til legning. Hvis to jenter fingrer hverandre og gnikker underlivene mot hverandre, mener jeg de har hatt sex. Dersom en heterofil kvinne derimot ligger og gnikker seg naken mot en naken mann, syns jeg derimot ikke det kan kalles sex.

Anonymkode: 52187...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns man fortsatt kan kalles jomfru hvis man bare har hatt analsex. Ellers så syns jeg definisjonen varierer litt fra legning til legning. Hvis to jenter fingrer hverandre og gnikker underlivene mot hverandre, mener jeg de har hatt sex. Dersom en heterofil kvinne derimot ligger og gnikker seg naken mot en naken mann, syns jeg derimot ikke det kan kalles sex.

Det skulle egentlig stå "oralsex" der jeg uthevet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker musklene når man trener ja. Betyr ikke at man mister jomfrudommen sin da. 

Hæ? Nå snakker vi om muskler i vagina. De du sa var så sterke, som om det beviser at du er jomfru. Poenget mitt er at de musklene blir sterkere når man bruker dem mens man har samleie. Så en som ikke har hatt samleie vil ha svakere muskler i vagina enn en som har hatt samleier. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...