AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg er overhodet ikke tjukk. Er 1.69 og veier 66kg. Greia er at jeg alltid har vært slank og har passet buksene. Nå etter bruddet så har jeg lagt på meg. Uten å spise noe særlig mer. Buksene passer jeg ikke. Får tydelig spekket frem/mye hud på magen og ryggen. Jeg trener og er aktiv. Råd til mat å knaske på ? Nå ha mat ofte, da forbrenningen min er ganske høy. Jeg er jo slank, men litt for mye fett i mine øyne. Vennsligst respekter, selvom jeg ikke er overvektig. Klem kvinne 33 Anonymkode: 9db3b...f12 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 Følg Marit kolby zinocker på Instagram. Hun har mange gode råd. Ikke spis for ofte, spis deg heller mett til måltidene. Anonymkode: 14ca3...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har løst det ved å kutte ut måltider. Spiser nesten aldri kvelds og spiser ikke før middag om jeg har fri eller jobber kveld. Har funket. Gått ned 5 kg. Skeier ut med godteri mest i helgene og spiser også litt mer da. Er nok derfor det tok meg 9 mnd å gå med 5 kg. Deilig å kunne bruker klær jeg ikke har brukt på lenge og som jeg før har vært ukomfortabel i som f.eks korte gensere. Nå kan jeg gå i de fordi magen ikke alltid står rett ut. Anonymkode: 03e95...32d 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Følg Marit kolby zinocker på Instagram. Hun har mange gode råd. Ikke spis for ofte, spis deg heller mett til måltidene. Anonymkode: 14ca3...3ac Andre å følge på Instagram: dr Pran Yoganathan og kelly_hogan91 Anonymkode: b6da7...2f0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har løst det ved å kutte ut måltider. Spiser nesten aldri kvelds og spiser ikke før middag om jeg har fri eller jobber kveld. Har funket. Gått ned 5 kg. Skeier ut med godteri mest i helgene og spiser også litt mer da. Er nok derfor det tok meg 9 mnd å gå med 5 kg. Deilig å kunne bruker klær jeg ikke har brukt på lenge og som jeg før har vært ukomfortabel i som f.eks korte gensere. Nå kan jeg gå i de fordi magen ikke alltid står rett ut. Anonymkode: 03e95...32d Takk, skal prøve!❤ Har plutselig bare lagt på meg her. Spes rundt magen, har jo alltid vært så slank. Men frokost må jeg nok ha hvis ikke får jeg lavt blodsukker og begynner å skjelve. 🤪 Anonymkode: 9db3b...f12
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har løst det ved å kutte ut måltider. Spiser nesten aldri kvelds og spiser ikke før middag om jeg har fri eller jobber kveld. Har funket. Gått ned 5 kg. Skeier ut med godteri mest i helgene og spiser også litt mer da. Er nok derfor det tok meg 9 mnd å gå med 5 kg. Deilig å kunne bruker klær jeg ikke har brukt på lenge og som jeg før har vært ukomfortabel i som f.eks korte gensere. Nå kan jeg gå i de fordi magen ikke alltid står rett ut. Anonymkode: 03e95...32d Må tilføye at jeg løper endel også og det hjelper godt. Hvis jeg gjør det i tillegg til å spise få måltider? Så må jeg vel ta av meg... Er desv litt glad i øl. Det er ikke vekta. Ts Anonymkode: 9db3b...f12 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #8 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har løst det ved å kutte ut måltider. Spiser nesten aldri kvelds og spiser ikke før middag om jeg har fri eller jobber kveld. Har funket. Gått ned 5 kg. Skeier ut med godteri mest i helgene og spiser også litt mer da. Er nok derfor det tok meg 9 mnd å gå med 5 kg. Deilig å kunne bruker klær jeg ikke har brukt på lenge og som jeg før har vært ukomfortabel i som f.eks korte gensere. Nå kan jeg gå i de fordi magen ikke alltid står rett ut. Anonymkode: 03e95...32d Så du spiser ett måltid om dagen? Beklager, men er fullstendig uenig med deg. Om det funker for deg er jo det det viktigste, men er uansett uenig 😉 Anonymkode: b0095...233
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #9 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du spiser ett måltid om dagen? Beklager, men er fullstendig uenig med deg. Om det funker for deg er jo det det viktigste, men er uansett uenig 😉 Anonymkode: b0095...233 Så hva vil du anbefale? Man kan fort bli slapp av å spise lite. Jeg vil ha energi, så mat må jeg ha. Men fatter ikke hvorfor jeg har lagt på meg mer nå. Anonymkode: 9db3b...f12
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #10 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må tilføye at jeg løper endel også og det hjelper godt. Hvis jeg gjør det i tillegg til å spise få måltider? Så må jeg vel ta av meg... Er desv litt glad i øl. Det er ikke vekta. Ts Anonymkode: 9db3b...f12 Ølen er fæl for å si det sånn. Liker øl jeg også, men holder meg unna. Jeg har begynt på lavkarbo, da slipper jeg å sulte meg selv, for det fungerer ikke. Anonymkode: ed42d...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå