Frøken Labb Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Hei! Jeg og sambo forlova oss i sommer, og tenker å gifte oss sommeren 07! Har forsiktig begynt å tenke litt på hvordan vi vil ha det... Morsomt å planlegge... Stedet vi kommer fra har ingen pene selskapslokaler, kun hærpa ungdoms/forsamlingshus... Derfor har vi begynt å tenke på selskapstelt.. Kommer fra gård og har god plass til å sette op et slikt et i hagen. Har sjekka litt rundt, og de jeg har tatt kontakt med tar STIVE priser... For telt, gulv, stoler, bord, lys og oppvarming kommer den totale kostnaden på 60 000,-!! Vet at tema har vært oppe før, men det er en god stund siden... Får dessuten ikke kontakt med de som brukte partytelt i bryllupet sitt da. Er det noen som har erfaring med utleie av rimelig partytelt? Hva betalte dere? Montering, var det inn i prisen? Hva kostet det for ekstrutsyr, dekketøy, gulv, bord og stoler? All info blir jeg kjempegla' for!! Trønderjenta
Gjest Mariabrud Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Hei! Har du sjekket teltspesialisten? Har ikke peiling på pris, men det firmaet var bare det første som slo meg
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Pristilbud på bryllupspakke: http://www.teltspesialisten.no/Bpakken.html
koldbruna Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Hvor hen i trøndelag er det det da??? Enklere å gi svar da.
Frøken Labb Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2005 Hei! Tusen takk for svar!! Falt spesielt for tilbudet fra teltspesialisten... Prisen er jo overkommelig! Kanskje er det også mulig å forandre litt på pakken, uten at kostnadene fyker i været... Synes runde bord er litt upraktisk, så de kunne vi droppa, mot å få litt større telt... Blir jo over 120 tilsammen til kaffen.. ca 100 til middag.. Noen som har prøvd lignende..? Tenkte iallefall å ta kontakt med de for å høre Bryllupet skal holdes i Nord Trøndelag, nærmere bestemt Steinkjer...(Men teltene kan jo fraktes rekner jeg med... Jeg så at telspesialisten holdt til på Lade.. Kan da ikke være noe problem å få utstyre til Steinkjer..? Tror du?
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Nei, det lar seg sikkert ordne. bare å ta kontakt med dem og høre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå