Perfume Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Hei! ( Ser jeg har lagt dette på feil sted, håper admin kan endre) Jeg skal klippe meg, ganske drastisk mye. Fra skuldrene ( som før det var ned på rompa) til kort, helst med undercut. Jeg har noen bilder av hva jeg syns er kult, men vet ikke hva som passer. Jeg har ovalt ansikt, er ganske ungdommelig ( er i slutten av 30 årene)men er også ganske rund i kroppen, så mulig ansiktet mitt er for tykt for slike frisyrer? Jeg skal ikke bleke håret, men har farget mørkt fra før, og har nå startet på min reise mot naturlig hårfarge. ( Kommuneblond, aka Ask mellom blond, type farge 7.01) Dersom noen har peiling på dette.. kan dere f.eks gi en pekepinn på hvilken av disse som kunne passe? Eller overhode ikke? På forhånd takk 🙏 Endret 11. oktober 2021 av Perfume
Pappi Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Prøv å finn bilder av lignende sveiser på litt mer vanlige folk, helst som ligner noe på deg selv. «Alt» ser jo bra ut på stylede modeller. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 IKKE gjør det!!! Du sier du er rundt 40 og dette er jo typiske 40-årskrise frisyrer!!! Skikkelig kjerringfrisyrer. I tillegg sier du at du har rundt ansikt og har rund kropp. En slik sveis vil bare fremheve disse trekkene. Nei huff og huff!!!!!! Anonymkode: 80bc9...169 2
Perfume Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): IKKE gjør det!!! Du sier du er rundt 40 og dette er jo typiske 40-årskrise frisyrer!!! Skikkelig kjerringfrisyrer. I tillegg sier du at du har rundt ansikt og har rund kropp. En slik sveis vil bare fremheve disse trekkene. Nei huff og huff!!!!!! Anonymkode: 80bc9...169 Ja jeg tenkte jo det kunne det .. men jeg er så LEI av mitt kjedelige hår som er frizzete og bare... Stygt. 😢
Tvist Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Hvorfor ikke prøve? Jeg gikk gjennom et samlivsbrudd og fikk akutt behov for forandring. Betalte over 2700 hos en frisør /stylist. Ble bra, men kan ikke betale like mye hver gang og ble ikke så bra hos en vanlig frisør, så nå etter et halvt år skal det gå vokse ut igjen. Det er bare hår. Ta imot råd fra en flink frisør, så tenker jeg det blir bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå