AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Det har aldri skjedd før. Men jeg lekker nedentil ved orgasme. Det har skjedd to ganger nå. Er dette vanlig? Anonymkode: 52b7d...27c
Bamseklemmer Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har aldri skjedd før. Men jeg lekker nedentil ved orgasme. Det har skjedd to ganger nå. Er dette vanlig? Anonymkode: 52b7d...27c Hvis du beskriver smaken kan jeg si hva du lekker🤗
maia_02 Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Um, det er ganske normalt ved orgasme. Dersom du er en gutt som akkurat har kommet i puberteten, skjønner jeg at du undrer over "lekkasjen". Endret 11. oktober 2021 av maia_02 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Haha jeg er en voksen dame 😂 Burde kanskje fått det med… Anonymkode: 52b7d...27c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Har orgasmene vært mer intense enn vanlig? Hos meg renner det tynn væske ut når orgasmen er vanvittig intens. Noen ganger spruter det. Kommer an på hvem man spør, men noen kaller det urin, andre kaller det squirt, andre kaller det en blanding av urin/fittesaft osv. Har eksperimentert litt, og til og med når jeg ikke har drukket på flere timer og nettopp tømt blæren min, så spruter/renner det ut væske når jeg får flere intense orgasmer på rad. Jeg trener også bekkenbunnen regelmessig, det begynte jeg med for noen år siden. Har ikke født barn og er relativt ung. Det kan være både en last og en glede. Last fordi det blir vått i sengen og om partneren din ikke syns noe om at det lekker væsker fra deg når du får orgasme. Det er ikke alle som syns noe om det. Men det er jo en glede fordi du får åpenbart en sterk, intens, berusende og deilig følelse. Så sånn sett er det jo bare positivt. Kan anbefale deg å kjøpe tisselaken og ha som beskyttelse på senga, eventuelt bruke engangskladd når du vet at det blir mye kos og at du vil lekke/tisse/squirte en del. Anonymkode: 1d203...679
Fioljenta Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 At du lekker, kan ha mange (vanlige) årsaker: Lekker du fra skjeden, kan det være fordi du produserer en tyntflytende væske i tillegg til den mer tykke smøringsvæsken. Lekker du fra urinrøret, kan det være fordi du gir ordentlig slipp og skikkelig nyter. Hvis du ikke er plaget med lekkasjer til vanlig (f.eks. når du hopper, ler eller nyser), ja, så tror jeg ikke du har problemer med musklene i bekkenbunnsmusklene. Uansett, tenker jeg at du ikke skal fokusere på det. Nyt og kos deg. Og blir det for plagsomt, ja, så ha på sånn madrassbeskytter (les: tisselaken) under vanlig laken. Det har vi. Fås på JYSK og har reddet vår overmadrass mer enn en gang. 🤗
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 TS, det er først hvis du hadde begynt å fråde at du burde vært bekymret. Anonymkode: 1965b...e14
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Tusen takk for svar! Anonymkode: 52b7d...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå