AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hvis det kommer klage på en butikkansatt, hvem sitt ansvar er det å prate med den ansatte om det? Det går på humøret til den ansatte. Butikkleder eller daglig leder i bedriften? Anonymkode: ab1cb...1da
Gud Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Den som er personalansvarlig for den det gjeld.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Butikkleder selvfølgelig. Med mindre det er butikkleder selv klagen gjelder. Anonymkode: 9c40c...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå