Gå til innhold

Uoppdragen katt

Anbefalte innlegg

Gjest Hippopotamus
Skrevet (endret)

Sletta dette innlegget selv... Ble for lett å kjenne igjen hvem jeg er.

Endret av milla76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun vært utsatt for noe ute? misshandling eller noe sånt?

Skrevet

Sterilisert sier du? Kanskje hun har løpetid? Dyrlegen min mente man burde kastrere hunnkatter også for å unngå dette (men det er riktignok relativt sjeldent)

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Den tanken har vi også tenkt. :tristbla:

Men hun har i hvertfall ikke kommet med sår eller rifter de siste månedene, og hun virker ikke redd eller engstelig for å gå ut heller. Men det er jo umulig å vite sikkert...

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Sterilisert sier du? Kanskje hun har løpetid? Dyrlegen min mente man burde kastrere hunnkatter også for å unngå dette (men det er riktignok relativt sjeldent)

De fjernet både livmor og eggstokker, så det skal ikke kunne være løpetid...

Skrevet
De fjernet både livmor og eggstokker, så det skal ikke kunne være løpetid...

Okey, da er hun kastrert.. (Sterilisering er å bare kutte eggstokkene). Ville tatt en tur til dyrlegen, kanskje hun er syk.

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Okey, da er hun kastrert.. (Sterilisering er å bare kutte eggstokkene). Ville tatt en tur til dyrlegen, kanskje hun er syk.

Ja, det må nok bli en tur dit igjen... Blir ganske bekymra, for det er så ulikt henne å drive på sånn.

Skrevet
Ja, det må nok bli en tur dit igjen... Blir ganske bekymra, for det er så ulikt henne å drive på sånn.

Håpe det går bra med lille pusen :)

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Det håper jeg også.

Takk for råd og forslag.

Skrevet

Hehe,sorry at jeg ler men det er jo en litt morsom katt dere har :ler: .Nei for å være alvorlig,er katta gammel?Bare en kattunge eller? Noen katter forandrer seg helt hvis man flytter,men det har dere vel ikke gjort,hmmm. Nei ærlig talt så har jeg aldri hørt om en katt som har forandret seg fra oppdragen til uoppdragen,merkelig. Hun kan jo kanskje ha opplevd noe ute som gjør henne slik eller at dere har begynt å oppføre dere på en annen måte ovenfor henne?

Vi får håpe det bare er en periode hun må i gjennom :smile: Vær steng når hun er rampete og kos mye med henne ellers :klem:

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har hørt lignende tilfeller, ville jeg trodd hele tråden var en spøk:p Sannelig om jeg vet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...