AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Som du har bodd sammen med og vært definert som samboere og ektepar? hvilke gode ting tok du med deg fra det? Anonymkode: eef46...bb6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Har 3 samboerskap bak meg. Husker veldig lite fra første, det var ikke så bra. Kanskje litt hvordan familiesamholdet var. Fra andre så lærte jeg mye om oppussing og nye matretter. Selv om fyren ikke var helt stabil så var moren hans fantastisk. Henne har jeg fremdeles kontakt med. Fra tredje ble jeg veldig selvstendig, mer kjent med meg selv og alt jeg kunne få til alene. Altså, ikke noe bra forhold det heller. Anonymkode: 4cc2e...51a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Har én eks jeg bodde sammen med. Har dessverre ikke så mange gode minner fra det, jeg var ung og naiv og han var eldre og kontrollerende. Han var veldig nerd, så lærte mye om datamaskiner, spill og sånt. Men han var tross alt min første kjæreste og det var vel gode stunder også. Lærte i alle fall hvordan et forhold ikke skal være. Anonymkode: b4b99...401
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Har 3 samboerskap bak meg, Fra det siste har jeg barn og vi omgås idag som venner - han er forlovet på ny med samboer og jeg er gift og bor selvsagt sammen med ham. Tok med vennskapet og vips så er vi 4 gode venner.👍 Anonymkode: 1aeca...066
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 To samboerforhold. "Gode ting jeg tok med videre" var at det ene forholdet resulterte i et barn. Anonymkode: 9b614...e53
Million Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Som jeg har bodd sammen med? Felles adresse i folkeregisteret og alt? Da er det bare to. Den ene var jeg samboer og forlovet med. Forholdet varte i totalt tre år. Den andre var jeg først samboer og så gift med. Det forholdet resulterte i ett barn, og varte i 18 år. Jeg er i femtiårene. Endret 11. oktober 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har vært gift to ganger før (ekteskapene varte 1 og 7, forholdene varte i 4 og 13 år hvorav mye av tida før ekteskap var som samboere), pluss leide i to år en leilighet med han jeg hadde avstandsforhold til i 6 år. Jeg er 40 år. Anonymkode: 28c7f...0df
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 har for det meste lært hva jeg er ute etter og ikke, hva som er viktig og ikke ect. At god kommunikasjon er ofte nøkkelen til alt 1 - Fysisk voldelig fyr og mye narkotika, men lærte mye om meg selv ift det 2 - For klengete fyr, jeg ble lei ganske fort. Men måtte oppleve dette en gang til før jeg lærte 🤣 3 - økonomisk og psykisk voldelig fyr, lærte at jeg ikke kan være så naiv 4 - Lærte at jeg ikke skal flytte sammen med noen før man egentlig kjenner de godt, og særlig når det er barn involvert i situasjonen Holder på med en ny og det går veldig bra. Men skal være sammen med han i minst 1 år før samboerskap blir et tema Anonymkode: 8d0ef...be6 1
miSs. Skrevet 12. oktober 2021 #11 Skrevet 12. oktober 2021 Har lagt to ekteskap bak meg.. Den ene varte i 6 år og den andre i nesten 4, tenker at det er bedre å bruke livet sitt på å feile og lære av sine feil, istedenfor å ikke bruke det på noenting. Er nå 33, har planer om å holde meg singel inntil videre😅
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #12 Skrevet 12. oktober 2021 miSs. skrev (2 timer siden): Har lagt to ekteskap bak meg.. Den ene varte i 6 år og den andre i nesten 4, tenker at det er bedre å bruke livet sitt på å feile og lære av sine feil, istedenfor å ikke bruke det på noenting. Er nå 33, har planer om å holde meg singel inntil videre😅 spørsmålet er hvilke gode ting tar du med deg i fra det? Anonymkode: eef46...bb6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #13 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har vært gift to ganger før (ekteskapene varte 1 og 7, forholdene varte i 4 og 13 år hvorav mye av tida før ekteskap var som samboere), pluss leide i to år en leilighet med han jeg hadde avstandsforhold til i 6 år. Jeg er 40 år. Anonymkode: 28c7f...0df hvilke gode ting har du tatt med deg ? Anonymkode: eef46...bb6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #14 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): har for det meste lært hva jeg er ute etter og ikke, hva som er viktig og ikke ect. At god kommunikasjon er ofte nøkkelen til alt 1 - Fysisk voldelig fyr og mye narkotika, men lærte mye om meg selv ift det 2 - For klengete fyr, jeg ble lei ganske fort. Men måtte oppleve dette en gang til før jeg lærte 🤣 3 - økonomisk og psykisk voldelig fyr, lærte at jeg ikke kan være så naiv 4 - Lærte at jeg ikke skal flytte sammen med noen før man egentlig kjenner de godt, og særlig når det er barn involvert i situasjonen Holder på med en ny og det går veldig bra. Men skal være sammen med han i minst 1 år før samboerskap blir et tema Anonymkode: 8d0ef...be6 ser den, ikke lett å tenke rasjonelt i ett slikt forhold, 24 timer negativ spiral nedover. Anonymkode: eef46...bb6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #15 Skrevet 12. oktober 2021 Ingen. Min nåværende partner har jeg vært sammen med i 11 år, aldri hatt kjæreste før det. Møttes da jeg var 29. Datet mye, men ingen forhold før dette. Anonymkode: c9919...2ec
Mæn40 Skrevet 12. oktober 2021 #16 Skrevet 12. oktober 2021 Snart 1. Lærte å bli mere voksen og ta ansvar for eget liv. Og hva jeg ikke vil ha en eventuell neste gang.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #17 Skrevet 12. oktober 2021 Da må jeg svare 0. Er fortsatt sammen med min første kjærste. Anonymkode: 7f2c2...992
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #18 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må jeg svare 0. Er fortsatt sammen med min første kjærste. Anonymkode: 7f2c2...992 Hvilke positive ting har du tatt med deg så langt? Anonymkode: eef46...bb6
miSs. Skrevet 12. oktober 2021 #19 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): spørsmålet er hvilke gode ting tar du med deg i fra det? Anonymkode: eef46...bb6 Svaret er: Nå vet jeg hva jeg IKKE vil ha. Jeg tar med meg både gode og dårlige erfaringer videre i livet slik at jeg kan bruke de som redskap. Når jeg ser meg tilbake er det mye jeg kunne gjort anderledes. Men, det gode er da at til neste gang vet jeg hvordan jeg skal håndtere ulike type utfordringer i et forhold/ekteskap/livet.
Jordbærkake34532 Skrevet 13. oktober 2021 #20 Skrevet 13. oktober 2021 1. Lærte viktigheten av å skrive samboerkontrakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå