Gjest Over 50 Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har akkurat passert 50, og innsett at huden min trenger en ny foundation. Har brukt Elizabeth Ardens flawless finish ,men den gir meg for lite fukt nå. Huden min er litt tørr, men ganske jevn. Trenger derfor ikke en veldig dekkende foundation. Huden min er litt ømfintlig, så foundationen bør helst ikke være for parfymert. Jeg har få rynker i forhold til alderen. Noen av dere ekspertene som kan gi meg et tips? Prisen er ikke spesielt viktig.
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Chanel Vitalumiere er rik på fuktighet og er beregnet for en moden hud. Den har medium dekkevne og legger seg ikke i fine linjer og rynker. Jeg er 36 år, har tørr hud og elsker denne. Min mor på 63 bruker også denne, og hun er også veldig fornøyd. Den inneholder nok litt parfyme, men min sensitive hud reagerer ikke på denne.
Gjest Intelly Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Dior har kommet med en super foundation - Sculpt, til moden hud. Den tilfører ikke bare fuktighet, men skal løfte og glatte ut også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå