Gå til innhold

Har du noengang overhørt noen andre kvinner snakke om din sambo? F eks , ” han er så deilig”. Eller ”synd han er opptatt”

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du stolt av det? Eller sjalu?

Anonymkode: 081b6...162

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min venninne dreit seg ut litt da hun traff min samboer (bare kjærester den gang) for første gang. :ler:

Vi var på samme utested, og hun visste at jeg skulle ut med kjæresten min den kvelden, bare ikke hvor/når. Jeg sto i baren å skulle bestille drikke til oss. Min kjæreste sto bak meg, å snakket med en kompis av seg. Før jeg rakk å registrere min venninne (og hun tydeligvis meg) strenet hun over dansegulvet, bort til baren, stilte seg mellom kjæresten min og kompisen hans, strøk han over armen før hun sa ganske høyt at " du var utrolig kjekk, har du lyst til å bli med å danse?" :ler:

Kjæresten min ble helt brydd av hele opplegget. :ler: venninnen min er veldig direkte av seg, så at hun gjør sånt, er ikke så nytt for oss som kjenner henne. Men det ble jo kleint da jeg snudde meg.. Da registrerte venninna mi meg, og kastet seg om halsen min for å gi meg en klem. Så spurte hun hvem jeg var der med, og jeg bare " jeg er her med kjæresten min vettu, du får hilse på han da..." :flau: :ler:

Nå ler vi bare av det. :ler:

Anonymkode: 55175...caa

• Liker 13
Skrevet

Ikke direkte slik men jobbet på bingo en periode i samme bedriften som typen min. Han jobbet sommervikariat hos avdelingen jeg jobbet fast. En kveld kom en kunde bort til meg (50 år pluss) og fortalte om hvor godt hun likte typen min og om det ikke var for meg skulle hun ha prøvd seg på han 😬😬😬 Han var 21 år den gangen. Syns egentlig det var sykt kvalmt... Men den kunden var ekstremt direkte og kunne spørre rett ut om sexlivet vårt osv... En kveld kom hun med kommentaren "Ja, dere to har sikkert hatt mye sex her på bingoen etter stengetid!" 

Syns det kan være gøy når det kommer fra ei venninne men ikke ei bingokjærring på 50 +😅 

Altså ler av det nå men når det skjedde ble jeg rett og slett bare satt ut. 

Anonymkode: 017bc...014

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har hørt av andre at kjæresten min er veldig kjekk. Og kan se på en del folk som ser han at de synes han er veldig fin. 

Jeg synes også det, da. Så er bare hyggelig, det. Jeg er ikke sjalu. 

Anonymkode: 095f3...c2c

Skrevet

*samboer

Anonymkode: 84ead...12a

• Liker 5
Skrevet

Det merkes. Kvinners kroppsspråk blir veldig flørtende og de ser ofte på ham. Så ser de meg og så blir de pottesure eller flaue. 
Var et sted i fjor og var på T-banen med mannen min. Jeg satt og han sto. Det kom på en bunch med jenter og gutter og ei niglodde først på mannen min. Han enset ingenting. Så begynte hun å gjøre seg til og fikle med hår og stå slik at han kunne se henne. Han enset henne ikke da heller. Vi skulle av så jeg reiste meg opp og sto rett bak ham. Hun så på han med smil om munnen og var tydeligvis helt borte – til hun så meg. Da ble hun helt rar og sur og snudde seg brått. 

Anonymkode: b707d...442

• Liker 2
Skrevet

Nei ikke overhørt, selv om jeg er sikker på at noen sier det. Moren min har kommentert det, "han er jo en veldig kjekk mann" og spurt om jeg opplever at andre kvinner titter mye på ham. Det gjør jeg egentlig ikke, men kvinner glor vel ikke like åpenlyst som menn glor på kvinner, i hvert fall ikke når man går to sammen. Han får nok en del oppmerksomhet når han er steder uten meg, og jeg vet han får veldig god service, spesielt av godt voksne damer 😅

Han er en kjekk 45-åring som ser ung og sprek ut, litt Bradley Cooper i utseende. Han er i tillegg veldig utadvendt, morsom og pratsom. Det er spesielt eldre kvinner som blir veldig sjarmert, for han kan nok oppfattes som flørtende. 

Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: d0cff...40e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var et sted i fjor og var på T-banen med mannen min. Jeg satt og han sto. Det kom på en bunch med jenter og gutter og ei niglodde først på mannen min. Han enset ingenting. Så begynte hun å gjøre seg til og fikle med hår og stå slik at han kunne se henne. Han enset henne ikke da heller

Tragikomisk, min hadde flørtet tilbake helt åpenlyst og laget en stor scene om jeg reagerte på det. Men han er en eks. 

Og nei, aldri hørt noen si han er kjekk. 

Anonymkode: 7d802...e90

• Liker 2
Skrevet

Har en kollega som har sagt flere ganger at "hvis mannen min hadde vært bifil så skulle han ha knullet han på flekken". Teller det?

Anonymkode: 1a8bf...a16

• Liker 3
Skrevet

I midten av 20 årene så tok forholdet slutt med dama. Jeg dro på guttetur til Hemsedal og festet slik gutter skal gjøre på guttetur. I Hemsedal traff jeg på flere gamle venninner av eksen(og meg selv) som jeg ikke hadde sett på et par - tre år grunnet studier og utdannelse i forsvaret. Disse venninnene dro hjem og snakket om hvor digg jeg var til alt og alle og til slutt fikk eksen høre at flere av disse jentene ønsket å hooke opp med meg.

Det resulterte i at hun over natten fikk panikk og sendte meg melding om vi ikke kunne treffes. Jeg skjønte ikke hvorfor hun snudde så fort, hun var en kontrollfrik og hadde problemer med sinne, men nå var hun bare snill og god. 

Senere fikk jeg vite av hennes bestevenninne på en fest at hun hadde hørt fra disse jentene at de ønsket å hooke opp med meg og at hun fikk panikk. Ingen skulle "få" meg, det var kun hun som skulle ha meg. De seks månedene etter at vi ble sammen igjen fortsatte hun å være den beste kjæresten man kan ønske seg. Men gleden varte ikke lenge, deretter gikk det bare nedover. Hun ble igjen en kontrollfrik, og sinne klarte hun ikke styre. Det endte nok en gang med at hun begynte å slå for de minst trivielle tingene. 

Har sagt til meg selv mange ganger, hvorfor i all verden gikk jeg tilbake til henne etter Hemsedal, det var S jeg skulle ha valgt. 

Anonymkode: be0f5...6dc

• Liker 1
Skrevet

Fått høre det mange ganger av kjente at fyren min er fin å se på. Fått høre av ukjente jenter at de syns han er kjekk. 

En gang var det ei daværende venninne som satset alt for å få han, la inn så mye innsats hun kunne. Snakket om at hun ville ha hår og klær som meg. Så at hun eglet seg innpå han, det gikk så langt at jeg droppet henne helt. Typen min viste null interesse og orket ikke være hjemme om hun kom. Det ble for intenst for han også. 

Hun tok kontakt en gang fordi hun hadde hørt rykter om at det var slutt. Nei, han jobber bare borte i ukedagene og forresten er jeg gravid. Da la hun på. Hørte etterpå at hun syns det var så ustabilt hos meg at hun skulle melde meg til barnevernet så fort babyen var ute. 

Anonymkode: b96f4...c1d

• Liker 3
Skrevet

Nei. Burde jeg være fornærmet på hans vegne?

Anonymkode: c9922...ad6

• Liker 3
Gjest På druen
Skrevet

Har sagt til flere damer jeg kjenner at mannen/typen deres er kjekk. Det virker som at de bare synes det er hyggelig å høre. Sier det jo til damene uten at han er til stede, ikke direkte til han. 

Skrevet

Vi holdt forholdet vårt skjult da vi jobbet på samme sted.

Så der fikk jeg jo høre en del ganger på fest når jentene hadde fått et par glass innabords hvor kjekk han var.

Sikkert barnslig, men jeg blir stolt, jeg.

Anonymkode: 14a22...199

• Liker 2
Skrevet

Ja, har fått høre at han er veldig kjekk av andre, og at kvinner har kommentert det via andre. 

Blir jo litt stolt, men synes ikke det er greit når damer som vet han er i et forhold prøver seg på ham, og særlig ikke når jeg er til stede. De gangene det har skjedd, har han enten ikke fått det med seg selv, eller avvist dem 😅 Vet ikke hvordan han reagerer på flørting når jeg ikke er tilstede, men han er sjelden ute, så er ikke veldig bekymret..

Anonymkode: 45b79...b95

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

men kvinner glor vel ikke like åpenlyst som menn glor på kvinner, i hvert fall ikke når man går to sammen.

Anonymkode: d0cff...40e

Å jo. Jeg gikk sammen med min en gang langs en gate i Oslo. Imot kom det to jenter, den ene tynn og den andre veldig feit. Vi skulle krysse en gate med fotgjengerovergang og på midten gikk de forbi oss. Rett før nistirret hun feite med et sånt 🤤blikk. Mannen min verken enset eller så det.
Selv om det er jeg som er sammen med ham så synes jeg det er ufint å stirre på andres menn. Jeg blir brydd om noen stirret på meg når jeg er med min (har opplevd det flere ganger).

Anonymkode: b707d...442

Skrevet

Han er en populær mann, denne Sambo 😀

• Liker 4
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd og tviler på at det kommer til å skje 😆

Anonymkode: bcd49...dca

Skrevet

Nei, men har opplevd at enkelte flørter åpenlyst. Synes det er litt morsomt, for han var ganske tykk da jeg traff ham. Jeg motiverte han til trening og sunt kosthold. Nå er han slank og muskuløs, samt har en annen utstråling så unner han oppmerksomheten han ikke fikk før.

Anonymkode: 5aad0...e1e

• Liker 1
Skrevet

Ja, litt for mye en lengre periode 😅

»Problemet» var at noen ble sure/så på meg som i veien for deres prosjekt :P Litt snålt å tenke sånn når personen ikke er interessert, og har vært sammen med en annen i åresvis. 

Noen gav seg høflig i tide når de hørte han var opptatt, andre gav ganske flatt F. 

Anonymkode: 8a8a9...e24

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...