Gjest 1111 Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Bare lurer jeg Spesielt siden det bare er tre uker til min og jeg lurer fortsatt på hva jeg skal foreta meg..
Arkana Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg vet ikke om jeg husker 18-årsdagen min engang. Det var i hvertfall ingen stor greie. (Men jeg har aldri vært av de store fest-menneskene da. ) Tror jeg hadde god bursdagsmiddag med familien og en liten venninnesammenkomst på kvelden.
Gjest Leola Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg kjørte opp og fikk sertifikatet på 18-årsdagen. Tok bussen rett hjem og lånte mor og far sin bil - plukket opp 3 venninner og kjørte tur i timevis Det var en stor dag
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Det var god bursdagsmiddag med familien her også. Så var det vorspiel og ut på byen.
Sniglå Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg inviterte til fest i et leid lokale, og så grillet vi en gris! Sånn på stang som snurret rundt og rundt over grillen. Høres teit ut, men det var faktisk kjempemorsomt :smile:
Gjest Milah Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 Feiret ikke 18 årsdagen min, mest fordi jeg jobbet hele den sommeren. Men 20 årsdagen min feiret jeg!
Malama Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg hadde familieselskap jeg... Altså besteforelre, tanter og onkler og søskenbarn, i kakeselskap. Slik jeg har feiret de fleste av mine bursdager.
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #10 Skrevet 2. oktober 2005 Med god middag, deretter vorspiel og bytur for meg og min beste venninne
Fauna Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 Middag/voirspiel med vertsfamilien min og noen venner før konsert og ut på byen. En veldig bra kveld
Gjest Tristessa Skrevet 2. oktober 2005 #12 Skrevet 2. oktober 2005 Leste til eksamen. Begynner å se en tendens her???
*M* Skrevet 2. oktober 2005 #13 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg feiret på en konsert sammen med mine beste venninner. Tror vi så Mew, men husker ikke helt. (ble mange konserter den sommeren)
Gjest Catwoman Skrevet 2. oktober 2005 #14 Skrevet 2. oktober 2005 Ba fire gode venninner hjem til meg. Og så koste vi oss hele kvelden. Skravlet og lo, spilte musikk. Spiste og drakk vin. Hadde det veldig koselig
tommeline Skrevet 2. oktober 2005 #15 Skrevet 2. oktober 2005 Lenge siden nå, da... Men jeg fikk huset for meg selv, og hadde fest med vennegjengen. Var en "trygg" gjeng å ha hjemme-alene-fest med, så jeg var heldig sånn. Pizzahorn, sjokoladekake og øl...
Gjest Gitte Skrevet 2. oktober 2005 #16 Skrevet 2. oktober 2005 Hadde familien på hageselskap på dagen, og voerspiel og byen på kvelden/natta.
Gjest LoisLane Skrevet 2. oktober 2005 #17 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg dro på det lokale diskoteket der jeg ENDELIG kom inn. Drakk meg vel dritings... Hadde oppvarming og feiring sammen med noen venninner først. Husker best katastrofekvisa jeg hadde på nesa den dagen.
Gjest Gjest_Transe_* Skrevet 2. oktober 2005 #19 Skrevet 2. oktober 2005 Lenge siden det nå, men jeg hadde ett ønske og det var å få en kjole, og det fikk jeg av mamma. En rød kort festkjole i silkelignende stoff. Jeg avlyste selskapet med venner (pga av syk) og koste med med kjolen sammen med mamma og søster som var 15 da.
Gjest Virvel Skrevet 2. oktober 2005 #20 Skrevet 2. oktober 2005 Skal vi se, 18-årsdagen min var i påskeferien, og jeg tilbragte den på et tog. Familien hadde dratt i forveien på hytta, så jeg dro etter alene. De møtte meg på stasjonen, da, og så var det kake på hytta om kvelden, men det var det hele. Det passet meg ypperlig, jeg hadde skikkelig bursdagsangst det året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå