AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hei, jeg trenger råd og hjelp til å finne ut av en situasjon. Jeg har vært samboer med min kjæreste nå i snart 2 år, vi har vært sammen i 3.. Men jeg sliter veldig med å sette ord på mine følelser, dette forholdet skjedde så fort, og vi ble samboere alt for fort etter mine preferanser. Men pga situasjonen så var det best for oss på den tiden. Men etter så mange år så begynner jeg å kjenne litt på at jeg er lei av han, alt han gjør irriterer meg og jeg blir veldig fort sint for ingen grunn. Men samtidig så er jeg veldig glad i han på samme tid og føler ikke at han fortjener sånn jeg nå per dags dato behandler han. Han har nå vert borte i over 1 uke og jeg kjenner ikke på savnet når han er borte, men når han kommer hjem så er jeg kjempeglad for å se han igjen og glemmer litt mine følelser rundt det. Jeg tenker ofte på at jeg vil være singel, men samtidig å være med han. Jeg har aldri vert i et så eksklusivt forhold før, så er så redd for å ta et feil valg. Jeg tenker på at vi må sette oss ned å ha en mere seriøs samtale for å snakke om hva jeg tenker og få høre hva han tenker, for han er helt oppi skyene for meg, å han snakker så høyt og bra om meg til alle, og at han har funnet drømme damen sin, og at han vil ha barn med meg, å jeg blir redd for at jeg er sammen med han fordi han har så sterke følelser for meg. Som dere ser så er det mye tanker oppi hodet mitt, alt er litt rotete. Men jeg trenger virkelig hjelp til å finne ut av dette, for han står så nær min familie og jeg hans. Jeg er redd for å miste han, men samtidig vil jeg dra. Hva tenker dere om dette? Gjerne kom med tanker om hva jeg kan si i en sånn samtale, og gjerne si hva dere ville gjort om dere var i min posisjon. Anonymkode: ece03...6cb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Det høres ut som du er i en vanskelig situasjon nå. Selvsagt må dere prate sammen om dette. Jeg tror det hadde vært bra for deg med litt lengre tid alene, for å se hva du føler da. Anonymkode: 317e9...3ce
Mann39nord Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Kommer utrolig langt ved å prate sammen. Men hvorfor har du slike tanker ? Hva gjør at du egentlig vil være singel ? 3 år et ikke så lenge så om du velger å forlate så gjør det nå. Ikke vent 3 til 🥺 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 For guds skyld, ikke involver han i den praten. Ventiler heller dine tanker(og de tusen følelsene du har) på et anonymt forum. Anonymkode: ca261...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 De fleste er lei av forholdet etter 2-3 år. Anonymkode: 7e1d4...c75 1
Anonym040699 Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Mann39nord skrev (2 timer siden): Kommer utrolig langt ved å prate sammen. Men hvorfor har du slike tanker ? Hva gjør at du egentlig vil være singel ? 3 år et ikke så lenge så om du velger å forlate så gjør det nå. Ikke vent 3 til 🥺 vet ikke, jeg har mange rundt meg som er single og det kan påvirke meg noen ganger, savner det å kunne gjøre det jeg vil når jeg vil, jeg kan jo forsåvidt det også når jeg er sammen med han for vi er ganske åpne med hverandre og stoler på hverandre, men det er en annen type frihet, vanskelig å sette ord på det.
Anonym040699 Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For guds skyld, ikke involver han i den praten. Ventiler heller dine tanker(og de tusen følelsene du har) på et anonymt forum. Anonymkode: ca261...fd4 Hva mener du med det?
Mann39nord Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Anonym040699 skrev (11 minutter siden): Hva mener du med det? Det ble ment som ironi fra den som postet 1
Mann39nord Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 Anonym040699 skrev (12 minutter siden): vet ikke, jeg har mange rundt meg som er single og det kan påvirke meg noen ganger, savner det å kunne gjøre det jeg vil når jeg vil, jeg kan jo forsåvidt det også når jeg er sammen med han for vi er ganske åpne med hverandre og stoler på hverandre, men det er en annen type frihet, vanskelig å sette ord på det. Det er jo ikke noe som er bedre å ha en partner på godt og vondt om alt er bra. Du har du en du kan støtte deg på i gode og dårlige tider. Men om singel livet frister mere så må du jo bare gjøre det slutt Selv så finner jeg trygghet i en partner. En one night stand osv er ikke meg. Men så begynner jeg kanskje å bli gml å prioritere noe annerledes 😉 lykke til
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 Du er glad i oppmerksomheten og tryggheten han gir deg. En vanesak. Gjør det slutt istedenfor å irritere deg over han. Singel livet er fantastisk! For min del skjønner jeg ikke hvordan folk orker forhold. Prøvd det mange ganger og trodd at det er meg det er noe galt med, med alderen har jeg skjønt at de fleste forhold etter en stund fortsetter av vane. Anonymkode: aedbd...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå