AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg skal ta båten fra Stavanger til Bergen, og skal ha med meg en liten nakenhund. Hun er rett under 2 kg, og helt hårløs. Jeg vet at de har hundebur ute på dekk, men dette er uaktuelt da hun fryser veldig lett. Jeg er også student, så jeg har ikke enormt lyst å leie lugar. Er det noen som vet om det er plasser på båten man kan oppholde seg med små dyr? (jeg har sitt folk som har små hunder på fanget inne i noen rom, men vet ikke om dette er lov, eller om de bare ikke ble "tatt"). Har ringt fjordline, men de har enormt lang ventetid i telefonen, og ringte meg aldri opp igjen. Har også sendt mail, så jeg håper at jeg får svar om ikke veldig mange dager. Noen som vet? Og må man ha noe vaksine bevis osv på hund når man reiser innenlands? Anonymkode: 98ece...ef2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 *rett under 3kg* 😅 Anonymkode: 98ece...ef2
Ulven Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Hundeburene er inne i et rom, så hvis du tar med et bur med seng og tepper og tar på henne dekken, skal hun ikke fryse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå