Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi datet i over 9 måneder og han kunne fortsatt si at jeg ikke var kjæresten hans til andre foran meg. Ikke ble jeg invitert på 17.mai fest heller fordi det ville virket for seriøst. Nå etter ett år, har han slått seg til ro og vi er nå ute som kjærester. 

husker jeg skrev her en tid tilbake når han fortsatt kalte oss venner og da skrev dere alle at «han holder deg varm» «jeg hadde ikke giddet å date noen i 9 måneder uten bekreftelse» ++

er litt redd han har slått seg til ro med meg fordi han ønsker seg mange barn og som 31 åring må han jo starte hvis han skal få alle barna han drømmer om. 

Og utseendemessig er jeg veldig i kontrast til han tidligere kjærester. Jeg er født i et annet land og lurer også på om han er eller i hvert fall var, litt flau over at jeg ikke ser typisk norsk ut?

Overdriver jeg? Eller kan det være liv laga fortsatt?

Anonymkode: 66bfb...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 😞

Skrevet

Vanskelig å svare på...

Virker han engasjert i forholdet? Snakker han om fremtid (utenom barn)? Gjør han fine ting for deg? 

Virker han nå stolt av deg? 

Anonymkode: d495d...cee

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 20.34):

Vanskelig å svare på...

Virker han engasjert i forholdet? Snakker han om fremtid (utenom barn)? Gjør han fine ting for deg? 

Virker han nå stolt av deg? 

Anonymkode: d495d...cee

Vi gjør ting sammen i hvert fall. Også har jeg hørt han et par ganger si i telefon «jeg og dama» så jeg er i hvert fall ikke i skjul lenger.

Skrevet

Legger han innsats i deg, og i dere som et par? Er han omtenksom mot deg, eller tenker han på seg selv først?

Anonymkode: e3a7a...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...