camilla00 Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 Hei. Hvilken vippestol har dere fått god nytte av? Tenker jeg har lyst å kjøpe en elektrisk, men det er så vanskelig å bestemme seg for hvilken. Og.. har dere både vugge og vippestol i stuen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Del Skrevet 11. oktober 2021 Ikke kjøp elektrisk vippestol, kjøp Babybjörn. Anonymkode: dcc88...262 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla00 Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke kjøp elektrisk vippestol, kjøp Babybjörn. Anonymkode: dcc88...262 Hva er i veien med elektrisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. oktober 2021 #4 Del Skrevet 11. oktober 2021 Ingen over eller ved siden av Babybjørn. Supergod stol med naturlig vipp. Babyen skal ikke sprelle mye før den gir etter. https://www.barnashus.no/babybjorn/balance-soft-vippestol-i-bomull-blackgrey 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Del Skrevet 11. oktober 2021 Amatariel skrev (7 minutter siden): Ingen over eller ved siden av Babybjørn. Supergod stol med naturlig vipp. Babyen skal ikke sprelle mye før den gir etter. https://www.barnashus.no/babybjorn/balance-soft-vippestol-i-bomull-blackgrey Fra og til hvilken mnd ca bruker deslik stol? Anonymkode: 789b7...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. oktober 2021 #6 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra og til hvilken mnd ca bruker deslik stol? Anonymkode: 789b7...d39 Mine har begynt å prøvesitte bare noen få uker gamle. Har sluttet rundt 7 måneders-alderen. Da er de så livlige og "gir fart" selv at det kan bli litt voldsomt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Del Skrevet 11. oktober 2021 Babybjørn🙌🏼🙌🏼 Anonymkode: a4574...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Del Skrevet 11. oktober 2021 Vi er veldig fornøyd med Charlie Crane Anonymkode: 6698c...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Del Skrevet 11. oktober 2021 Har brukt BabyBjørn til mine tre og har vært veldig fornøyd med den. Hvorfor ønsker du å bruke elektrisk vippestol? Anonymkode: 5f0c4...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla00 Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har brukt BabyBjørn til mine tre og har vært veldig fornøyd med den. Hvorfor ønsker du å bruke elektrisk vippestol? Anonymkode: 5f0c4...d77 Tenker at det kan være en fin måte å roe ned baby på. Er førstegangsfødende, så er ganske fersk. Tar i mot alle tips med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Del Skrevet 11. oktober 2021 Babybjørn er topp! Enkel og grei Anonymkode: eb285...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #12 Del Skrevet 11. oktober 2021 Ble ikke de elektriske vippestolene tilbakekalt pga krybbedød i USA? Mulig det bare var en spesiell type og at de lot barna sove i den (som jo ikke er anbefalt i vippestol uannsett)? Har ingen tips lurer på det samme som deg TS så følger bare med Tror kanskje vi prøver oss uten stol og bare legger baby på teppe alltid, vi har litt lite plass så må begrense mengde utstyr, men kan jo hende vi vil ha det etterhvert likevel. Når er det fint å bruke vippestol? Anonymkode: d2446...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Del Skrevet 11. oktober 2021 Nuna leaf grow. Den kan brukes som vanlig stol frem til barnet er 3-4 år. Babybjørn tror jeg dere snart har utvokst. Tror vi sluttet å bruke den ved 7-8 mnd. Anonymkode: fade7...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Del Skrevet 11. oktober 2021 Vippestol i seg selv er jo ikke spesielt bra, så det spiller vel ingen rolle hvilken man kjøper. Ungen skal helst være der maks 20 min ila. en dag? Anonymkode: f81e6...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå