Gå til innhold

Trenger tips til å oppbevare t-skjorter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan gjør dere det? 
Har en drøss t-skjorter, både rimelige i bomull og dyrere til finbruk. Sliter med å finne system som fungerer… hylle, skuffe, henge opp…

Tenker at noen kanskje har et system som fungerer, og som er lett å finne frem i?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bokser i skuff som ligner dette bare litt høyere boks: jeg har tre bokser. En for hverdags tskjorter/under tskjorter, en for litt finere/bruker ikke like ofte. Jeg bretter de stående likt som bildet

https://www.ikea.com/no/no/p/baxna-oppbevaring-gra-hvit-20474366/

https://www.google.no/amp/s/www.popsugar.com/home/best-organizers-for-marie-kondo-47213093/amp

Anonymkode: 53fd7...196

• Liker 2
Skrevet

Jeg har skuff (uten bokser) og bretter dem stående. Noen litt finere overdeler har jeg på henger i skapet.

Anonymkode: 4e51a...31d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har skuff (uten bokser) og bretter dem stående. Noen litt finere overdeler har jeg på henger i skapet.

Anonymkode: 4e51a...31d

Bretter også stående. Fungerer glimrende. 

Anonymkode: c6baa...a9c

• Liker 2
Skrevet

Jeg brettet også på Marie Kondo-måten tidligere. Nå har jeg bedre plass og henger alle klær med unntak av undertøy og sokker, treningstøy og strikkede plagg. 

T-skjortene henger i en egen seksjon som jeg har delt i to. Til venstre finere t-skjorter som jeg bruker alene eller under cardigan, til venstre t-skjortene som jeg bare har under gensere. Jeg foretrekker tynnere og mer tettsittende til det. Fra mørkt til lyst i hver del. 

Hvis man har god plass, anbefaler jeg å henge så mye som mulig. Klærne får luft og det er lett å finne fram. Jeg tørker t-skjortene på de samme hengerne, så det er også fort gjort å henge dem på plass. 

Anonymkode: c93c8...f8e

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har en kurvhylle der jeg har delt inn i ulike typer t-skjorter og klær. Bretter alt stående eller på høykant. Mye mer orden ved å gjøre det sånn. Gjør det med nesten alt utenom de klærne som henger. Det er for det meste kjoler som henger her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...