Bacteria Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Ja, hvordan gjør dere det? Har en drøss t-skjorter, både rimelige i bomull og dyrere til finbruk. Sliter med å finne system som fungerer… hylle, skuffe, henge opp… Tenker at noen kanskje har et system som fungerer, og som er lett å finne frem i? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har bokser i skuff som ligner dette bare litt høyere boks: jeg har tre bokser. En for hverdags tskjorter/under tskjorter, en for litt finere/bruker ikke like ofte. Jeg bretter de stående likt som bildet https://www.ikea.com/no/no/p/baxna-oppbevaring-gra-hvit-20474366/ https://www.google.no/amp/s/www.popsugar.com/home/best-organizers-for-marie-kondo-47213093/amp Anonymkode: 53fd7...196 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg har skuff (uten bokser) og bretter dem stående. Noen litt finere overdeler har jeg på henger i skapet. Anonymkode: 4e51a...31d 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har skuff (uten bokser) og bretter dem stående. Noen litt finere overdeler har jeg på henger i skapet. Anonymkode: 4e51a...31d Bretter også stående. Fungerer glimrende. Anonymkode: c6baa...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg brettet også på Marie Kondo-måten tidligere. Nå har jeg bedre plass og henger alle klær med unntak av undertøy og sokker, treningstøy og strikkede plagg. T-skjortene henger i en egen seksjon som jeg har delt i to. Til venstre finere t-skjorter som jeg bruker alene eller under cardigan, til venstre t-skjortene som jeg bare har under gensere. Jeg foretrekker tynnere og mer tettsittende til det. Fra mørkt til lyst i hver del. Hvis man har god plass, anbefaler jeg å henge så mye som mulig. Klærne får luft og det er lett å finne fram. Jeg tørker t-skjortene på de samme hengerne, så det er også fort gjort å henge dem på plass. Anonymkode: c93c8...f8e
Gjest TheCatLady Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg har en kurvhylle der jeg har delt inn i ulike typer t-skjorter og klær. Bretter alt stående eller på høykant. Mye mer orden ved å gjøre det sånn. Gjør det med nesten alt utenom de klærne som henger. Det er for det meste kjoler som henger her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå