Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt først sex den 19.09, derretter 3 dager til de neste ukene. Forventet mens er 07.10. Har allerede fått tidlige tegn på mensen, som veldig ømme bryster, spor av blod ( veldig svak rosa farge) i papir, lukt av noe som minner om jern (mens lukten), tristhet/depresjon 1 uke før forventet mens( noe som er vanlig mens symptomer).

Har ikke tatt graviditet test fordi jeg er 100% sikkert på at jeg ikke er gravid.

Nå venter jeg på at mensen skal komme så fort som mulig slik at vi prøver på å være gravide. Har dere erfaring om dette er normalt? Hvorfor tar det så lang tid å få mensen tilbake? 

Anonymkode: 7794a...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake fra hva? Gått på prevensjon? I så fall kan det ta litt tid. Og du vet ikke 100% at du ikke er gravid om du ikke har tatt en test 😊

Anonymkode: d7aaf...6b5

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo også tegn ved graviditet, så jeg ville tatt en test hvis jeg var deg. Hvis ikke kan også kroppen spille deg ett puss, og tro den er gravid, da kan mensen komme litt forsinket. Hvis du uansett skal begynne å prøve å bli gravid, så kan du kjøpe sånne billigtester på nettet, også heller ha en digital test, hvis du ser antydning til positiv test på billigtestene. 

Anonymkode: 93d7d...cd1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tilbake fra hva? Gått på prevensjon? I så fall kan det ta litt tid. Og du vet ikke 100% at du ikke er gravid om du ikke har tatt en test 😊

Anonymkode: d7aaf...6b5

Nei, jeg har ikke gått på prevensjon, så tenkte ikke sånn å få mensen "tilbake" etter prevensjon. Jeg mente å få mensen rundt forventet tid den 07 i hver mnd.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo også tegn ved graviditet, så jeg ville tatt en test hvis jeg var deg. Hvis ikke kan også kroppen spille deg ett puss, og tro den er gravid, da kan mensen komme litt forsinket. Hvis du uansett skal begynne å prøve å bli gravid, så kan du kjøpe sånne billigtester på nettet, også heller ha en digital test, hvis du ser antydning til positiv test på billigtestene. 

Jeg skal ikke ta test. Jeg vil ikke bli skuffet. Det er uansett for tidlig til å ta test 3 uker siden første samleie. Jeg ER jo ikke gravid. Alt tyder på at mensen er rundt hjørnet. Har innimellom stikking i underlivet, murringer i nedre del av magen, brunaktig utflod, og mye mer.... Altså mine vanlige tegn på mens i hver måned.

Ts.

Skrevet

Har tatt en test nå. Dette er ikke morgenurin. 

Ts.

20211011_104439.jpg

Skrevet

Jaja, da var prøvingen over. Grattis 😊

Anonymkode: dd0c0...1f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har tatt en test nå. Dette er ikke morgenurin. 

Ts.

20211011_104439.jpg

Da er du gravid da. 

Gratulerer!

Anonymkode: 6da5f...7c2

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Da tror jeg du skal slutte med å være 100% sikker på at du ikke er gravid. :) ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja, da var prøvingen over. Grattis 😊

Anonymkode: dd0c0...1f3

Jeg tror ikke på testen ennå. Jeg skal vente 1 uke til for å se om mensen kommer. Kroppens signaler viser tydelige tegn på mens symptomer.

Ts

Skrevet

Jeg tror ikke på testen ennå. Jeg skal vente 1 uke til for å se om mensen kommer. Kroppens signaler viser tydelige tegn på mens symptomer.

Ts

Er dette første svangerskap? Et helt vanlige symptomer kommende mens og tidlig gravid også 

Anonymkode: 1482b...e1f

Skrevet

Er dette første svangerskap? Et helt vanlige symptomer kommende mens og tidlig gravid også 

Anonymkode: 1482b...e1f

Nei, det er ikke første svangerskap. Har et barn på 6.5 år.

Jeg og mannen tror at jeg har mensen siden jeg har hatt utflod og blodspor. Vi er begge forberedt på å prøve igjen ved neste periode.

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Den testen var litt vel positiv til at du skal være så negativ da..

Skrevet

For en rar tråd! 🤣 Du oppretter en tråd hvor du sier du har hatt ubeskyttet sex, mensen er forsinket og du har positiv test, men du påstår hardnakket at du er gravid!? 

Du får heller stresse over om det blir spontanabort, (siden du er så pessimistisk) for det er ingen tvil om at du er gravid. 

Anonymkode: 6b32f...128

• Liker 11
Skrevet

Testen er jo positiv, forventet mens var 7. oktober og det er 11. oktober i dag? Uansett hva du tror, så er du gravid nå, men om det forblir slik, ender som kjemisk eller spontanabort før uke 12 vet man aldri, men faktum er: du er gravid i dette øyeblikket. Nyt det! 

Anonymkode: 05722...d41

• Liker 4
Skrevet

For en rar tråd! 🤣 Du oppretter en tråd hvor du sier du har hatt ubeskyttet sex, mensen er forsinket og du har positiv test, men du påstår hardnakket at du er gravid!? 

Du får heller stresse over om det blir spontanabort, (siden du er så pessimistisk) for det er ingen tvil om at du er gravid. 

*du påstår hardnakket at du IKKE er gravid, skulle det selvfølgelig stå.

• Liker 3
Skrevet
skruttveig skrev (2 minutter siden):

Den testen var litt vel positiv til at du skal være så negativ da..

Ja, jeg vet. Jeg er negativ. Jeg skal ta ny test om 1 uke før jeg kan endelig tro at jeg er gravid.

Ts.

Skrevet

Dette var en rar tråd. Men du er gravid TS og hvis du begynner å blø mye så aborterer du kanskje. 

Anonymkode: 99d9b...634

• Liker 5
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg tok 3 samme dagen(3 dager før forventet mensen), fordi jeg ikke trodde noe på det etter et halvt års prøving, bare ta de nå så skal du se de nok er like positive som den du postet :)

Skrevet

Haha, nå tror jeg ikke at dette er seriøst, isåfall får du vente 9 mnd og se om du var gravid da, for da popper det nok en unge ut, uansett hvor mye du benekter det. Hvis dette er sant, bestill time hos lege, og gratulerer med graviditeten, får håpe legen klarer å overbevise deg.

• Liker 7
Skrevet

Enig i at dette var en rar tråd. Er jo veldig tydelig at du er gravid med den testen.. alle tegne du beskriver er jo også typiske gravidsymptomer. 

Anonymkode: 52817...6e4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...