Gå til innhold

gikk fra veldig gira til veldig stille

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey! har daten en fyr i ca to måneder da. det var ganske all inn fra første dag egentlig... og de siste ukene har jeg latt meg selv blitt forelska, og gud så forelska jeg er... Så det er mulig jeg bare overtenker. Forrige helg skulle begge bort, vi så hverandre den uka, han sa det var lenge å skulle vente til denne helga å skulle sees. Nå merker jeg at jeg savner han veldig og at det er lenge siden jeg så han! Fordi jeg prøvde å få til at vi skulle sees i går, men fikk ikke noe konkret svar tilbake.

Hele forrige uke har han egentlig vært litt annerledes... kortere svar, bruker lang tid på å åpne meldinger og svare, ikke samme entusiasme om at vi må sees... Dette er bare en sammenligning til hvordan han har vært tidligere. Jeg har prøvd å ikke tenke det verste, han er sikkert bare opptatt, men tidligere så har han sagt ifra hvis han skal noe eller har mye å gjøre med ditt eller datt.

Så nå klarer jeg såklart ikke å ikke overtenke. Høres det ikke litt ut som han har begynt å være med noen andre? Det som særlig får meg til å tenke det er at han som regel ikke åpner meldingene på kvelden lenger, og bruker også lang tid utpå dagen før han åpner de.

Jeg vet ikke om jeg bare burde vente og se, la relasjonen fade ut, eller si at jeg tenker vi ikke burde sees mer?

Anonymkode: 11c77...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Si hva du føler til han, spør direkte. 2 mnd har allerede gått... vil du vente mer og potensielt kaste bort mer tid? 

når man begynner å lage tråder på forum eller begynne å tvile — da skurrer noe. Om noe ikke viser entusiasme og iver etter å være med deg, kutt.dem.ut.

den rette personen flytter fjell for den personen man vil være med. Plutselig lang svartid, laber kommunikasjon og bla bla... og alle unnskyldningene man forteller seg. Det er bare bs.

Endret av pocahontas88
  • Liker 8
Gjest irkan90
Skrevet

Kan være:

1. Han er opptatt og har ikke tid til å svare så godt som han pleier

2. Han har fått litt pusterom og er litt nervøs for hvor intenst det har blitt mellom dere. Kanskje han tenker ekstra godt på om dette er det rette for han?

Uansett, ville nok ikke konkludert med at det er en annen dame inni bildet helt enda.

Skrevet

Spør han. Det virker absolutt som interessen hans er dalende, og da er det bedre å få bekreftet det først som sist. Det betyr dog ikke at han nødvendigvis har møtt noen annen.

Anonymkode: 89554...a6d

• Liker 4
Skrevet

Man er aldri for opptatt til å ta seg 3 sek ila en dag på å sende en fin melding til en person man liker og er interessert i å ha i livet sitt. Så enkelt er det.

All prat om å være opptatt er bare BS.

Helt alvorlig. Det er så klisje. Vi er alle opptatt, jobb og livet generelt. Jeg omprioriterer kalenderen min for noen jeg vil ha noe med. 

• Liker 13
Skrevet

Ingen selvfølge at det er en ny dame, men høres ut som om han har begynt å miste interessen og fade ut ja. Magefølelsen tar sjeldent feil dessverre. Men håper for din del at han er unntaket da 🙂 Uansett helt lov å lufte tankene og høre hva den andre sier når man har møttes såpass lenge. 

• Liker 2
Skrevet
pocahontas88 skrev (8 timer siden):

Man er aldri for opptatt til å ta seg 3 sek ila en dag på å sende en fin melding til en person man liker og er interessert i å ha i livet sitt. Så enkelt er det.

Helt alvorlig. Det er så klisje. Vi er alle opptatt, jobb og livet generelt. Jeg omprioriterer kalenderen min for noen jeg vil ha noe med. 

Enig her. Man har ikke alltid tid til å skrive lange meldinger 30 ganger om dagen, men dersom man viser lite entusiasme for å svare, kun svarer kort og viser lite interesser på å treffes så er det som regel manglende interesse det er snakk om. Det er kjipt, men det er bedre å finne det ut før enn senere. 

Anonymkode: f3bae...a60

• Liker 2
Skrevet

Kan vel også hende han tenker at nå må han ikke være så "på'n" for å vise interesse hvis han har  vært flink å følge opp hele veien hittil. Om han er en type som vanligvis ikke er så gira på ørten meldinger om dagen og konstant kommunikasjon kan det være han bare forsøker justere ned intensiteten, uten at det betyr at han er lunken. 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi jeg prøvde å få til at vi skulle sees i går, men fikk ikke noe konkret svar tilbake

1 minutt siden, ElectricScum said:

Kan vel også hende han tenker at nå må han ikke være så "på'n" for å vise interesse hvis han har  vært flink å følge opp hele veien hittil. Om han er en type som vanligvis ikke er så gira på ørten meldinger om dagen og konstant kommunikasjon kan det være han bare forsøker justere ned intensiteten, uten at det betyr at han er lunken. 

Nei. Se quote over. Tviler (dessverre) sterkt på det. 

• Liker 2
Gjest Dustete
Skrevet

Eller så har han mistet litt interesse men vet ikke hvordan han skal si det.

Skrevet

Jeg bare skjønner ikke hva som har skjedd, var en forandring på typ 1-2 dager :(

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg bare skjønner ikke hva som har skjedd, var en forandring på typ 1-2 dager :(

:( er skikkelig dritt det der. Føler med deg.

Men jeg ville helt ærlig bare spurt vedkommende. Ikke tenk « men hva om sånn, hva om han synes det er (insert) sånn og sånn». Tenk på deg selv og om dette kommunikasjonsnivået og interessen han viser er noe DU er fornøyd med og vil ta til takke med. 

Skrevet
pocahontas88 skrev (10 minutter siden):

Nei. Se quote over. Tviler (dessverre) sterkt på det. 

Jeje. Jeg tenkte jeg skulle klinke til med en nyansering av situasjonen, men jeg får heller stelle meg bakerst i køen igjen og servere de samme, forslitte perspektivene som allerede tredve andre har gjort før meg.

Si fra når det er min tur igjen.

Skrevet
Just now, ElectricScum said:

Jeje. Jeg tenkte jeg skulle klinke til med en nyansering av situasjonen, men jeg får heller stelle meg bakerst i køen igjen og servere de samme, forslitte perspektivene som allerede tredve andre har gjort før meg.

Si fra når det er min tur igjen.

Haha — det var ikke for å være frekk! Sorry dude!
Men når man ikke får et klart svar når man har foreslått å gjøre noe, det i seg selv, i tillegg til de andre tingene ts skriver, sier vel egentlig nok? 

• Liker 3
Skrevet
pocahontas88 skrev (4 minutter siden):

Haha — det var ikke for å være frekk! Sorry dude!
Men når man ikke får et klart svar når man har foreslått å gjøre noe, det i seg selv, i tillegg til de andre tingene ts skriver, sier vel egentlig nok? 

No worries. 👍

Han KAN være en latsekk og en sløving. Det KAN potensielt finnes en million andre årsaker til at ting ble som det ble. Jeg KAN sikkert hoste opp noen andre, friske teorier også, men det får bli en annen gang. KANskje. 🤐😁

Skrevet

Tenker at nå er den største spenningen forsvunnet litt. Ikke sikkert han treffer noen andre, men bare at han ikke helt kjenner det store lenger... eller litt usikker på hva han vil.

Jeg for min del hadde bare holdt meg helt unna. Kjenner meg ferdig med å  spørre hvorfor han svarer sjeldnere osv. Han vet hvordan han kan ta kontakt med deg. 

Anonymkode: e062d...d4b

Skrevet
ElectricScum skrev (40 minutter siden):

Ja tenkte litt på det, men ee heller han som har vært mest pån fra starten av. Men begge har vært pådrivere

Skrevet
pocahontas88 skrev (10 timer siden):

Dette er 100% rett alltid. Det er ikke mange som sier rett ut at interessen er dalene, da begynner fadingen og de gjør seg opptatt. Hva årsaken er får du aldri vite om du spør, mange er for konfliktskye og feige til dette. Trekke seg selv tilbake og bare la de holde på! Kommer de tilbake for noe mer? Ikke tolerere det! Aldri gjør det. Gå videre og ikke se seg tilbake.

• Liker 3
Skrevet

Ei i kollektivet hans har postet bilder av dem sammen siste uka, derfor jeg mistenker at han har begynt å date noen andre :(

Vet ikke om jeg burde sende han en melding eller hva, eller bare la det fade ut. Er som han bare har logget helt av, og er jo lov det!

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ei i kollektivet hans har postet bilder av dem sammen siste uka, derfor jeg mistenker at han har begynt å date noen andre :(

Vet ikke om jeg burde sende han en melding eller hva, eller bare la det fade ut. Er som han bare har logget helt av, og er jo lov det!

Bare la det fare. Som de andre sier, ingen er for opptatt til å sende en liten melding eller to til en de liker.

Har opplevd dette flere ganger selv – skikkelig kjedelig når det skjer, men da var det rett og slett ikke riktig person for deg.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...