Gå til innhold

Boksesekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nokon som veit kor eg kan få tak i ein god boksesekk til ein rimeleg penge i Oslo-området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke på fighter! Evt. Budo-fitnesstore. Jeg vet ikke om de siste holder til i Oslo men de sender i allefall til Norge og dessuten har de butikk på Svinesund.(De åpnet visst i Oslo i jaunar i år) Og inne på treningsforumer, qxl, Finn o.l kan du få ganske gode brukte.

Fighter (de ligger ganske sentralt i Oslo og på hjemmesiden har du kart)

Hva er du ute etter sånn mer nøyaktig. Vil du ha en sandsekk, eller en du feks stapper selv med gamle klær. (Dette er absolutt billigst, men det er greit å sørge for at sekken blir tung nok så den ikke dingler sånn etter slag og spart. Det er fryktelig irriterende) Skinnsekker er veldig dyre men canvas har en betydelig lavere pris og skal være mer enn bra nok dersom man ikke satser veldig høyt.

Om du vil legge penger i det ville jeg kjøpt en "poor Bob". Rett og slett kun fordi jeg ønsker med det noe veldig :ler:

Bilde av Poor Bob

Skrevet

Forresten, en annen ting å tenke på er hvordan du bor og hvor du vil ha den. Bor du under noen (i blokk feks) tror jeg ikke de vil bli overbegeistret for at du har en boksesekk hengende i taket. Festet kan bråke en del. Da finnes det feks oppheng sånn at den henger fra veggen evt stående boksesekker.

Skrevet

Det er ikkje til meg, men til svigerinna mi.. Kor mykje kostar ein slik Poor Bob?

Gjest Gjest_Ionaa_*
Skrevet
Det er ikkje til meg, men til svigerinna mi.. Kor mykje kostar ein slik Poor Bob?

Skrevet

Tulla litt med innlogginga, men nå går det rett for seg ;-)

Hos budo fitness store koster Poor Bob 5 498,00 SEK. Så det er ingen billig fornøyelse desverre :-(

Skrevet

Jeg kjøpte en i fjor (med fyll) til 800,- kroner. Bestilte den hos den lokale sportsbutikken, og fikk den etter en liten uke eller så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...