AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Akkurat kjøpt hus med hage. Det fulgte en igjengrodd kjøkkenhage med bla. Ønsker å blåse liv i den neste år. Lurer derfor på om det er noen er som følger eller har en hage/kjøkkenhagekontoer og vil dele disse? Bryr meg ikke om de har mange følgere eller ikke. Vil bare ha inspirasjon og tips. Anonymkode: 2103f...9f2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat kjøpt hus med hage. Det fulgte en igjengrodd kjøkkenhage med bla. Ønsker å blåse liv i den neste år. Lurer derfor på om det er noen er som følger eller har en hage/kjøkkenhagekontoer og vil dele disse? Bryr meg ikke om de har mange følgere eller ikke. Vil bare ha inspirasjon og tips. Anonymkode: 2103f...9f2 @Elise_Ravndal @Lullashage @Ingunnshage #hageinspo #trädgårdsinspiration Anonymkode: 9528b...094
Gasellen Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Følger mange!! Spiselighage, eliseravndal, saralagerhage, fossebente, hage_rannveig, hageflekk, moseplassen, hagetid, smileull, minashabitat og unadin feks.
Juniper Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Du har mange fine grupper på facebook der du kan få konkrete tips og råd. Søk f.eks. Grønnsaksdyrking eller Hage.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Juniper skrev (2 timer siden): Du har mange fine grupper på facebook der du kan få konkrete tips og råd. Søk f.eks. Grønnsaksdyrking eller Hage. Ikke så glad i FB men skal sjekke gruppene Anonymkode: 2103f...9f2
silkestrå Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg liker blant andre: - the.gardenroom, - lise.matti - garden.just.true.happiness og - gardenplanning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå