Lanas Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Heisann. Vurderer en tur til frisøren i løpet av uka, for å ta Balayage, som innebærer bleking. Jeg har en baby på 8 uker som jeg må ta med meg. Skal også ha med mamma som kan passe mens jeg sitter i stolen, men må ta baby til meg 1-2 ganger for å amme. Er det innafor? Eller ikke anbefalt? Er det «skadelig» eller ubehagelig for baby? Håret som blekes blir pakka inn i folie, så lukten er minimal. Noen med erfaring? Ps; pumping/flakse er ikke et alternativ 😊😊
by Bente Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Lanas skrev (5 timer siden): Heisann. Vurderer en tur til frisøren i løpet av uka, for å ta Balayage, som innebærer bleking. Jeg har en baby på 8 uker som jeg må ta med meg. Skal også ha med mamma som kan passe mens jeg sitter i stolen, men må ta baby til meg 1-2 ganger for å amme. Er det innafor? Eller ikke anbefalt? Er det «skadelig» eller ubehagelig for baby? Håret som blekes blir pakka inn i folie, så lukten er minimal. Noen med erfaring? Ps; pumping/flakse er ikke et alternativ 😊😊 Heia💗 Det er veldig ulike produkter frisørene bruker. Flere frisører har bleking som ikke avgir noen form for gasser. Jeg anbefaler deg å finne frisør som benytter slik type bleking, helt innafor å gå til frisøren da🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå