Teardrop Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Til oppbevaring av klær og ting i kjelleren. "SmartStore" elker "Homebox" "fra Europris eller "Samla" fra Ikea? Har aldri brukt noen av disse før så ønsker tips. Hvilken liker du best og hvorfor?
Sola de Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har en del plastkasser fra Europris som er på hjul med lokk. Har bøker i disse. Enkelt å flytte på. Har mange Samla fra IKEA i de to største størrelsene. Har holdt seg bra i flere år. Man kan kjøpe dingser man setter på disse, som "låser" lokket. Har noen bedrollers også fra IKEA. Har noen mindre plastkasser fra Clas Ohlson også. disse er med lukningssystem.
TacoTore Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Er da vel bare å kjøpe det billigste du finner? 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Har mange fra Europris med hjul og de er temmelig dårlige dersom du oppbevarer tunge ting i de. Da blir det ofte hull ved der hjulene er. Anonymkode: 687f3...f81
Eske Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 SmartStore all the way - styr unna de billigste boksene fra alle merker (de billigste fra Biltema er også håpløse). Homebox fra Europris synes jeg er litt for tynne i plasten, mens SmartStore har lang garanti og det skjønner man når man bruker dem. Om Samla fra IKEA er som før med lokk som bare settes på uten klips er de greie i små størrelser til ting som ikke trenger klipslokk, men til større ting og langvarig bodlagring foretrekker jeg SmartStore. Samla er vel også ganske "skrå" i formen sånn at man går glipp av litt verdifull hylleplass? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå