Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange har perfekte menn som tjener bra, er veltrente, gjør husarbeid, tar vare på ungene, holder huset vedlike osv

Hva gjør en mann bra nok?

Anonymkode: 81506...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er et tau langt nok?

Anonymkode: 440c0...d01

• Liker 5
Skrevet

Hvem er du som spør? Leter du etter en mann eller er du en mann som lurer på om du er bra nok?

Mannen min er ikke perfekt. Han har sine greier, sine dårlige sider og skavanker han, akkurat som jeg og mange andre. Men han har trygg jobb, er en god og engasjert pappa, har styr på hus og hjem.

Anonymkode: ce799...d33

• Liker 1
Skrevet

Når han er snill, til å stole på, respekterer deg, elsker deg, har god moral, og du elsker han.

Anonymkode: 8bbb2...17a

• Liker 4
Skrevet

Hvis du må stille spørsmål som dette burde vel spørsmålet egentlig være "har jeg realistiske forventninger?"

Anonymkode: be824...4ab

• Liker 1
Skrevet

En mann er bra nok i mine øyne når han har;

Fast jobb

Tar vare på seg selv, spiser sunt og er aktiv

Bidrar på lik linje som meg til å holde hjemmet ryddig.

Har god hygiene

Er sosialt oppegående, omgjengelig og snill

Ikke vulgær

Anonymkode: 025a2...a66

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har inntrykk av at mange har perfekte menn som tjener bra, er veltrente, gjør husarbeid, tar vare på ungene, holder huset vedlike osv

Hva gjør en mann bra nok?

Anonymkode: 81506...267

Det du beskriver er jo ikke en "perfekt" mann. Det du beskriver er et helt normalt menneske.

Svaret er nok at de fleste, både menn og kvinner, forventer en partner som er på samme nivå av "fungerende menneske" som dem selv. Å ha skaffet seg en jobb som betaler husleia, å holde helsa ved like (trene), å holde nevnte hus i stand og beboelig og å ta vare på barn, skulle en velge å få dem, er et absolutt minimum av fungerende. 

Legger du lista for "perfekt" så lavt så blir jo folk flest - med alle sine feil og mangler - perfekte mennesker. 

Anonymkode: bf7cb...246

• Liker 2
Skrevet

Det eneste kriteriet for meg er at vi har kjemi. Så langt i livet har jeg den kjemien med to stykker; eksen som jeg var sammen med i over 20 år og min nåværende samboer som jeg så langt har vært sammen med i 10 år.

Anonymkode: bfdd5...b0e

• Liker 1
Skrevet

Ikke direkte svar på spørsmålet, men generelt er det nok slik at det i dagens 

Anonymkode: d3ffe...4e9

Skrevet

Ikke direkte svar på spørsmålet, men generelt er det nok slik at det i dagens Norge er litt for enkelt og dermed blitt helt vanlig å stikke av så fort ting går litt i mot. 

Anonymkode: d3ffe...4e9

Skrevet

At han har psyken noenlunde på plass. 

Anonymkode: bcd21...d82

Skrevet

Snill, rydder etter seg og bidrar med husarbeid, tjener egne penger og har kontroll på økonomien, god hygiene, relativt stabil psykisk.

Det er det jeg tenker om en god nok mann i hvert fall.

Anonymkode: bf7f9...072

Skrevet

Penger, utseende, status

Anonymkode: 57e02...133

Skrevet

God hygiene, får meg til å le, orden på økonomien (trenger ikke være rik, men ha kontroll på utgiftene), ikke være brautende, og ha god kjemi med meg. Har vært gift med mannen min i sju år. 

Anonymkode: 435b5...ea1

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Er ikke svaret på det veldig individuelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...