AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hva ville du gjort som du ikke gjør i dag? Ville du endret deg? Klesstil? Meninger? Ting du gjør? Pengebruk? Bil? Poenget mitt er å gå fram hvordan vi tilpasser oss partneren. Er vi egentlig oss selv 100% i et forhold? Anonymkode: 9fe79...a82
Teardrop Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Ville ikke endret noe. Veldig fornøyd med partner og meg selv med hen. Jeg er meg selv, ikke en falsk variant som gjør ting jeg ikke vil for å glede andre. Digg
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Kanskje flyttet til utlandet for å studere igjen eller jobbe. Det gjorde jeg dog over en 3 års periode, med god støtte fra kjæresten som bodde her i Norge i mellomtiden. Nå bor vi sammen hjemme i Norge igjen, og han ønsker ikke å flytte utenlands. Og det er helt greit, jeg trives her og det er ikke udiskuterbart i fremtiden. Ellers tror jeg ikke det er noe jeg ville gjort annerledes om jeg var singel? Har egentlig vokst meg litt ifra festing og å gå på byen, men hadde vel sikkert blitt mer av det som singel av åpenbare grunner. Han gjør meg til en bedre versjon av meg selv, ikke i den forstand at jeg forandrer meg for å tilpasse meg han. Men vi var venner i mange år før vi ble sammen, så vi visste hva vi gikk til. Anonymkode: 3744b...937
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Da hadde jeg fått et barn via klinikk, istedenfor å vente på når det var riktig i forholdet å få barn. Anonymkode: 37782...4f2 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Om det skulle bli slutt med mannen min ville jeg ikke endret noe. I dag er jeg 32, og jeg er trygg på meg selv. Jeg vet hva jeg vil når jeg gjorde det slutt med eksen etter 10 år sammen (ungdommer når vi ble sammen) endret jeg mye, og endret meg til slik jeg er før jeg fant mannen min. Selvfølgelig tilpasser man seg partner, men her er det bare småting. Ikke noe stort. Vi er veldig like på verdier og interesser, og det er utrolig behagelig. Det største kompromisset vårt er hva vi skal ha til middag liksom, syns ikke det er et stort problem Anonymkode: cd5ed...5a1
Pås Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Trent mindre og sett mer på TV! Sikkert like greit at jeg beholder mannen... 😂 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Ble nylig singel. Bruker kveldene mine på å lese/lydbok, strikking og musikk i stedet for å se på TV hver bidige kveld. Spiser mer vegetarmat, ser andre filmer, ser mer fotball. Bruker mye mindre penger. Og legger meg tidlig, dusjer når jeg vil, osv. Anonymkode: c00d6...f69 1
MarteMari Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg ville vært mer sosial, vært mer ute med venner av begge kjønn og opplevd mer. Jeg har en veldig praktisk orientert og travel partner, og har tilpasset meg mye hans levemåte, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 Fått meg meg flere jenter fra by'n på lørdagene. Anonymkode: 2322f...e19
Druid Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva ville du gjort som du ikke gjør i dag? Ville du endret deg? Klesstil? Meninger? Ting du gjør? Pengebruk? Bil? Poenget mitt er å gå fram hvordan vi tilpasser oss partneren. Er vi egentlig oss selv 100% i et forhold? Anonymkode: 9fe79...a82 Jeg ville nok endre meg; det er en relativt heftig kostnad knyttet til samliv som ville bli kanalisert andre steder. Men jeg ser ikke at jeg ville endret meg mye klesmessig eller meninger. Av ting jeg gjør, er det selvfølgelig valg knyttet til partner, men ikke i helhetlig konsept. (Fortsatt gå på Kino, men kansje en par sjangere jeg ikke hadde brukt penger på, og en del sjangere som kom inn). Men bilen ville antagelig vært mindre og mindre viktig (evt bobil).
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 Hvis jeg skulle blitt singel i dag, ville jeg 1) vurdert donorbarn 2) fått hund. garantert. Ellers ville jeg nok levd ganske likt. Anonymkode: cef78...d03 1
Mann39nord Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 Akkurat singel på 1 mnd. Lever helt likt bare uten dame. Har det kanskje bedre eller supert. Personlig. Ellers så tenker jeg ikke på å endre vaner. Jobb unga hus og heim. Så får alt annet komme inn i 2 rekke 😉
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Har 3 unger, stort hus med hage, 100% jobb, 2 katter og diverse smådyr. Hadde mannen stukket hadde nok smådyrene røket ganske fort, det ville jeg ikke hatt tid til (ikke kattene, de er lite jobb). Og så ville vi nok hørt på annen musikk hjemme ja. Ville vurdert å skinne meg også, har langt hår bare fordi "menn liker langt hår". Og malt hvite alle de glorete veggene som mannen min visstnok liker (evt. ikke gidder å male). Ingen STORE endringer men. Anonymkode: 3eeea...28f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Skrevet 11. oktober 2021 Ville nok gått ut og festet/vært mer sosial enn jeg gjør nå. Samboeren min stopper meg ikke på noen måte, og jeg går ut nesten hver eller annenhver uke med han og uten han, men jeg sier ofte nei også til kollegaer og venner som inviterer på sosiale ting fordi jeg vil ta litt hensyn og føler selv at det ville bli for mye om jeg sa ja til alt jeg egentlig vil si ja til. Anonymkode: 970f3...36d
Mæn40 Skrevet 11. oktober 2021 #15 Skrevet 11. oktober 2021 Er vel på vei dit nå. Men se mere til venner, flørte, ta meg en fest iblant og se om det finnes noen jeg faktisk passer med etterhvert. 1
Antiviruset Skrevet 11. oktober 2021 #17 Skrevet 11. oktober 2021 Om jeg blir singel vil jeg være det en del måneder og så lete etter en samlivspartner jeg klaffer godt med, bruke tid og ikke gå inn i hvilket som helst forhold.
Gjest Alterego666 Skrevet 11. oktober 2021 #18 Skrevet 11. oktober 2021 Det er for sent for meg å endre meg, jeg ville bare blitt enda mer av det samme. Moderasjonen som ligger i å ha en partner ville blitt borte. M50+
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #19 Skrevet 11. oktober 2021 Er meg selv, men på en bedre måte enn før vi ble sammen. Han er sykt flink m ed økonomi, så har klart å endre dårlige vaner, samt klart å spare opp og ikke leve på lite den siste uken før lønn osv. Eneste jeg tenker er nok at jeg ikke ville begynt på kull nr 2 om jeg fikk valget på nytt. Jeg er for gammel for å være småbarnsmor i en alder av 40! Anonymkode: 652fb...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå