AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hei, Jeg skal ringe til jordmor imorgen, men jeg tenkte sjekke om noen kanskje har opplevd noe lignende og vet hva dette kan være. Jeg er nå på natt nr 2 med en uforklarlig, pulserende smerte i nedre del av magen. Smerten varer bare i et par sekunder og så er det en pause i et par sekunder. Og sånn holdt det på i en time. Hadde en pause fra det i ca 20 minutter og så begynte det samme igjen. Det som er litt rart er at det kun skjer på natten. Merker ingenting på dagen, ikke hvis jeg legger meg ned i løpet av dagen heller. Jeg er i uke 39, men får det ikke helt til å stemme med hvordan andre forklarer rier. Men nå er jeg førstegangsfødende, så jeg vet ikke helt hvordan det skal føles. Anonymkode: 10ee2...510
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg er i uke 39+2 og har det på samme måte og jeg oppfatter det som at kroppen gjør seg klar til fødsel. Murringer/kynnere. Jeg kjente det første gang sist helg, 3 netter på rad og det resulterte i at hodet var bekreftet festet 3 dager senere. Så gikk det igjen noen dager før jeg kjente det på nytt. Anonymkode: 85aaf...7e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå