Gå til innhold

Trenger litt råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møte en fyr i begynnelsen av sommeren. Vi hadde kjempe god kjemi med en gang. Det ble veldig intenst, vi var med hverandre hver dag og han overnattet hos meg nesten hver natt.

i midten av juli sa han at han så på meg som bare en venn og at eg var en av de kuleste damen han hadde møt. Jeg hadde jo da begynt å få følelser for han🤦‍♀️ Men sa ingenting om det til han.

han trakk seg helt vekk fra meg. Var lite intressert å snakke med meg eller være med meg. Når eg hadde klart å få han på avstand så begynner kontakten å taes opp igjen i midten av august. Vi snakker sammen opptil flere timer daglig på telefon og møtes igjen no. Han gikk igjennom noe veldig tungt for 2 uker siden å då henvendte han seg til meg og ble hos meg en uke da. Vi har møtes opptil flere ganger dager etter, daglig kontakt og snakker timevis på telefon. Han er en person som blir stresset når ting blir stress rundt seg og eg vet at han hadde fått litt panikk vist eg sa ka eg følte for han. Han sa HiN dagen til meg at han ikke var klar for noke forhold. Er fryktelig mye som skjer i både mitt og hans liv no. Selv om han sa det trakk han seg ikke vekk og telefon samtalene er like.

Vi har en helt spesiell kjemi. Jeg er en person som hele mitt liv har slitt med å åpne meg for personer. Til og med beste venninnen min vet ikke alt om meg. Men han har fått meg til å åpne meg på alt som er skjedd. 
Jeg har en følelse på at jeg bare må ta tiden til hjelp her og ta det helt rolig å ikke stresse han så kommer dette til å bli oss 2. eller er jeg helt på jordet?

Anonymkode: e2454...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han blir stresset når ting er stress rundt seg? Hm…Utifra det du skriver her så har han issues. Og det kan virke som du grei nok å ha når han ikke har noe annet. Men jeg vet ikke. Når en mann sier rett ut at de ikke vil ha ett forhold så betyr det ofte (alltid) at de ikke er interessert. Jeg mener ikke å såre deg på noen måte siden det er tydelig at du har følelser for han. Men jeg opplevde for ikke så lenge siden en som holdt på slik med meg. 
Han fant seg dame ..så alle unnskyldningene han fortalte meg om at han ikke kunne ha ett forhold var pgr av at han bare ikke ville ha ett forhold med meg. Veldig sårende og jeg er ikke helt over det ennå. Så vær veldig veldig ! forsiktig
Lar du han bo hos deg forresten? Ikke la han bruke deg. Distanser deg er rådet mitt. Han har sagt rett ut at han ser på deg som en venn. Du må høre på han der. Klem til deg! 

Anonymkode: ab4ff...829

• Liker 1
Skrevet

Nei han bor ikke hos meg nå. Prøver å trekke meg unna han. Men er så vanskelig når kjemien er så bra. Er en kjempe fortvilende situasjon.

Anonymkode: e2454...b98

• Liker 1
Skrevet

Lei situasjon.. Viktig her at du setter deg selv først. Høres ut for meg som om du er veldig viktig for han når han trenger noen, men når han ikke trenger noen er det adios. Ville passet meg litt, skjønner det er vanskelig, men alle fortjener en person som setter ditt ve og vel langt frem i rekken. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ser på deg som en venn så blir du sannsynlighvis aldri noe mer for han.

Anonymkode: fcede...9fb

Skrevet (endret)

Når noen sier til deg de ikke er klare for et forhold og ser på deg som en venn.Tro dem og trekk deg unna.

Er du interessert i vennskap med noen du har romantiske følelser for? 
«Vi kan være venner» - nei, takk. 

Endret av pocahontas88
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...