Gå til innhold

NB. Bilde av avføring | kranglet med mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Før vi skulle legge oss måtte jeg på do. Siden jeg ble overrasket over hva jeg så i do, ropte jeg på mannen min. Hører til i historien at jeg har veldig oppblåst mage jeg ikke helt skjønner meg på og har tenkt tanken at noe kan være galt.

mannen min NEKTER å se på avføringen min. Sært at jeg spør, jeg vet. Men vi har vært gift i 10 år og jeg har født 2 barn så litt avføring bør han tåle å se på, i hvert fall når jeg er bekymret.

han NEKTER som i nei, absolutt ikke. Jeg tar et bilde, men synes ikke bilde viser avføringen som den framstår da det på bildet er 2D og veldig feil fremstilt mtp lys osv. 

men bildet kan han se på, da sier jeg at han like greit ikke trenger å se på bildet fordi «hallo avføring er jo såå skummelt»

han klikker i vinkel og roper om at jeg ikke kan tvinge han til ting han ikke vil og at jeg har null rett til å forvente at han skulle se på ugh hvor mange ganger må jeg skrive avføring? Dere forstår tegninga?

uansett han roper og skriker klokken 00.00, begge barna sover og han står uten for soverommet deres. Banner til meg og skriker, så sier jeg «jeg kunne også ha skreket men gjør det ikke på grunn av barna» «SKAL DU TRUE MEG NÅ? At du også kan skrike?!»

O-M-G hva faen skjedde nettopp? Jeg spurte seriøst fyren om han kunne se på avføringen min selv om det er nedverdigende for meg også, hallo er liksom ikke slik at det er noe jeg ønsker han skal se til vanlig. Jeg er bekymret! 

legger ved bilde her siden jeg nå må fokusere på å amme selvom jeg stresser for avføringen og den dritten av et mannfolk som sover i stua i kveld. Kanskje kan jeg få betryggende svar på at avføringen er normal dermed en ting mindre å tenke over. Dere er herved advart mot bilde:

* jeg har ikke spist noe spesielt i dag/ i går. Det gikk i egg, kylling, thaisuppe, melkesjokolade, tacolefse, blåbær, pære.

* svarte små «klumper» som er forskjellig i størrelse. På lik størrelse som en flue

* brun avføring som er åpnet seg og det er lik svart avføring inne i det brune. Nesten som en kokong/pupp som har åpnet seg og det er brunt utenpå, men svart inne i. (Det ser man ikke på bildet)

Spoiler

EBB65B57-5590-43A5-A7BA-37CC97D27AF3.png

Anonymkode: 182f1...7a0

Endret av Moonshine
endret og lagt til spoiler.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det skulle vært lagt under spoiler?

• Liker 12
Skrevet (endret)

Unødvendig av han å rope å skrike, men du skulle respektert et nei da han sa nei. Er du bekymret så ringer du legevakt. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 23
Skrevet

Ufordøyd mat.

Anonymkode: 68bbd...f96

• Liker 7
Skrevet

Du forstår vel at mannen din ikke ønsket å se ? Du må ringe legen om du er bekymret. Skjønner godt at han ble irritert .

Anonymkode: 46688...828

• Liker 20
Skrevet

Sorry meg men dette er jo ekkelt! Forstår godt at han ikke vil se det der! Syns heller det er du som er en «idiot» i denne situasjonen som prøver å prakke på mannen din til å se på dritten du nettopp har trykket ut. 

Anonymkode: 27aa3...b71

• Liker 27
Skrevet

Trenger ikke være noe galt. Kan være at maten har passert for raskt i tarmen og dermed er noe ufordøyd. Men ja, bildet bør legges under spoiler slik at man slipper å se hvis man ikke vil..

• Liker 4
Skrevet

Altså, jeg hadde blitt fryktelig opprørt jeg også om noen maste på at jeg måtte se på avføringen deres, og ikke godtok er nei. Du prøvde å presse mannen til noe han ikke ville.

Er du bekymret for avføringen din, så går du til LEGE. De har kompetanse til å se om det er noe å bekymre seg for, og muligheten til å utføre tester. Ikke minst, de blir betalt for det. Mannen din kan ikke hjelpe deg i det hele tatt. Du må roe ned flere hakk, og du må be mannen din om unnskyldning. 

Kan ikke engang forestille meg hva barna har hørt.

Mamma: Se på avføringen min! 

Pappa: Nei, jeg vil ikke. Hvorfor prøver du å tvinge meg til å se på avføringen din? 

Mamma: Men jeg er bekymret. Se på avføringen min. SE PÅ AVFØRINGEN MIN DA! 

Herrejesus

Anonymkode: 4c459...a4b

• Liker 24
Skrevet

Respekter et nei! Skjønner godt at mannen din ble så desperat at han begynte å rope og skrike til slutt. Du nektet jo å høre på han når han sa nei med vanlig stemme. 

Det er forøvrig helt normalt å ha litt annerledes bæsj innimellom. Null stress det. Hva er det du er så bekymret for da? Vedvarer bæsj som du reagerer på over tid, så får du ta turen til legen.

Men først og fremst; si unnskyld til mannen din. 

Anonymkode: fa1c4...b6b

• Liker 9
Skrevet (endret)

Blåbær og mais har nok ikke blitt fordøyd, helt vanlig. 

Å tvinge mannen til å se på avføring, ikke vanlig. 

Endret av Meadow
  • Liker 15
Skrevet

Jeg ler meg ihjel, krangla dere virkelig fordi han ikke ville se på bæsjen din!? Jeg skjønner han godt, og jeg er helsearbeider som ser bæsj daglig... Hahaha. Huff... 

Anonymkode: 77aff...c4f

• Liker 25
Skrevet

Svart avføring kan tyde på størknet blod. Kontakt lege i morgen 

Anonymkode: f0c8a...5fc

• Liker 2
Skrevet

Omg, dette er på grensen til overgrep, hvem tvinger noen til å se på avføringen sin?!? Respekter grensene hans, si unskyld og ring lege om du er så sykt bekymret😨

Anonymkode: 753ba...3d7

• Liker 9
Skrevet

Du fikk i det minste mange andre til å se på bæsjen din, ts. Så da trenger vel uansett ikke mannen din å se mer på den?

Anonymkode: fa1c4...b6b

• Liker 12
Skrevet

Sjukeste tråden i 2021. Takk. 

• Liker 23
Skrevet

10 år ilag også kan han ikke se bæsjen din ?? Jeg er på din side hær.. fyf så barnslig. 

Anonymkode: c51c7...ce9

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

10 år ilag også kan han ikke se bæsjen din ?? Jeg er på din side hær.. fyf så barnslig. 

Anonymkode: c51c7...ce9

Hadde aldri latt min mann se på bæsjen min uansett. Hvorfor i all verden skal han det? Er man bekymret drar man til legen og tar prøver……

• Liker 13
Skrevet

Jeg hadde ikke sett på det gubben hadde trøkt ut av seg i dass om han hadde spurt aldri så mye. Kunne heller aldri falt meg inn å be han se på mitt.  

Og er det bare jeg som tenker at det er litt (nei veldig) ekkelt å tenke på at du ikke har tørka deg i ræva mens du driver med denne kjefting og fotografering? 

• Liker 12
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Svart avføring kan tyde på størknet blod. Kontakt lege i morgen 

Anonymkode: f0c8a...5fc

Hun har spist blåbær. Hun kan fint se det an. Om hun fortsatt har mørk avføring og hun ikke har spist noe med mye farge/jern, så bør hun kontakte lege.

Anonymkode: 99212...76b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...