Gå til innhold

Liker du rett på sak sex uten kyssing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da med en person du aldri har møtt? 

Er du dame eller mann? 

Anonymkode: 9c9ad...2b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
loveli skrev (33 minutter siden):

Må kysse og kline.

Kvinne

Så du kunne avtalt møte med en du ikke hadde møt før og hatt sex? 

Skrevet

Kommer helt ann på hvem jeg har sex med…. Kyssing er for meg nesten mer «intimt» av mangel på et bedre ord. Sex er sex! Har jeg følelser så er det naturlig med kyssing mens med fwb er det kun sex.

Anonymkode: 326c7...762

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Så du kunne avtalt møte med en du ikke hadde møt før og hatt sex? 

Nei.

Men vil uansett ha kyss og klinings når jeg har sex.

Skrevet
loveli skrev (8 minutter siden):

Nei.

Men vil uansett ha kyss og klinings når jeg har sex.

Det skjønner jeg godt. Synes selv det hører med. 

Skrevet

Kyssing og kosing er en fantstisk ting til å bli beroligget og opphisset av. Jeg er en god kysser og vil gjerne vise mine skills, så jeg kysser og koser ofte på hele kvinnen.

Skrevet

Fikser ikke å ha sex uten å kline først, enten det er en ONS jeg aldri har møtt eller en jeg kjenner godt. 

Skrevet

Har ikke tilfeldig sex. Er det med en kjæreste, så ja. Kan være gøy :)

Anonymkode: ba7a1...32a

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg elsker det, men vi må i det minste klemme og holde rundt hverandre først. Kysse på halsen, stryke på hverandre osv. Jeg er ikke alltid like glad i å tungekysse med fremmede, det kan føles altfor intimt. 

Anonymkode: 5a745...18a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg elsker det, men vi må i det minste klemme og holde rundt hverandre først. Kysse på halsen, stryke på hverandre osv. Jeg er ikke alltid like glad i å tungekysse med fremmede, det kan føles altfor intimt. 

Jeg glemte å skrive at jeg er dame.

Skrevet
maia_02 skrev (8 timer siden):

Fikser ikke å ha sex uten å kline først, enten det er en ONS jeg aldri har møtt eller en jeg kjenner godt. 

Helt enig !

Kvinne

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og jeg liker ikke rett på sak, det beste med sex er å kose før og etter akten og det synes jeg bare er rart med noen du ikke engang har møtt før.

Anonymkode: 385c9...a46

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da med en person du aldri har møtt? 

Er du dame eller mann? 

Jeg har møtt noen kun for sex, men avtalte da at jeg måtte ha kyssing og klining for ellers ville det ikke funke for meg. Kyssing og klining er helt nødvendig for meg for å bli skikkelig kåt. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 93f40...03d

• Liker 4
Skrevet

vi har vært sammen i ti år og kysser aldri ved sex. Sex hos oss er liksom lyst, begjær noe røffere. 

kyssing gjør vi når vi sier natta, viser kjærlighet for hverandre, sier hadet på morgenen. 

klemming er omsorg og vise at vi bryr oss. 

Anonymkode: 89718...19c

Skrevet

Ett must. 

Det bygger opp stemningen. 

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Hvis det er snakk om kyssing på munnen så ja. Da har det vært bedre med rett på sak sex med folk jeg aldri har møtt før nå under pandemien. Kyssing andre steder på kroppen er bedre. Ellers har jeg alltid likt kyssing før, under og etter sex, men sexen er selvfølgelig viktigst😍Er jo derfor jeg har ons. Kyssing på munn er best med enten kjæreste eller faste fuckfriends.

Endret av Warrior
Skrevet

Oppvarming er alltid smart, men jeg tenner veldig på å kneppe opp buksene hennes og gå direkte ned på henne også. Noen liker denne oppvarmingen like godt som meg selv 😂. Kunne nok gjort det i heisen også, med noen jeg aldri hadde møtt før, for den saks skyld.

Anonymkode: e5415...5fa

Skrevet

Når jeg har sex med mannen min kysser vi alltid. Kysser mye ellers også. Selv om vi er veldig tent og ikke trenger foreplay, så kysser vi fordi det er en naturlig del av at vi er sammen.

Før, da jeg hadde andre partnere, var ikke alltid kyssing en del av det. Spesielt de jeg kun møtte for sex. Kyssing ble for intimt, og unaturlig. 

Da jeg hadde ons og fwb, var jeg alltid så klar da jeg møtte dem at det stort sett alltid ble rett på sak. 

Anonymkode: 3221b...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...