AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Er jeg paranoid eller er det grunn til bekymring… Vi har vært samboere i 3 år og aldri på de tre årene vi har bodd sammen har han låst døra når han skulle på do og deretter dusje, før nå… Han pleier å bruke 1-2t på do pga mageproblemer og det er helt i orden, men jeg har aldri gått inn på badet mens han har vært der uten at han syntes det er greit. Men nå har han altså begynt å låse døra også når det bare er oss to. Og for noen uker siden så skulle jeg sjekke klokka på hans mobil da min lå til lading på soverommet da jeg ser ett varsel fra "kik", spurte han hva det var for ett varsel og da svarte han at det kun var spam mail. Men ville det ikke da vært ett varsel fra mailen hans og ikke fra noe som så ut som kom fra en direkte app? Er jeg helt på tuppa? Anonymkode: ea2e2...845
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Enten er mobilen hans infisert av spam, eller så bruker han kik til å flørtechatte. Anonymkode: e4383...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enten er mobilen hans infisert av spam, eller så bruker han kik til å flørtechatte. Anonymkode: e4383...8ac Var det jeg tenkte også men jeg er veldig engstelig av meg og har en tendens til å overtenke. Han har for ikke mange månedene siden blitt kontaktet av ene eksen sin flere ganger hvor han ikke har respondert. Han forteller han er helt uinteressert og at det bare er meg men dessverre tillitsproblemer som har grodd seg litt fast pga nær familie tidligere i livet. Anonymkode: ea2e2...845
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Han holder på med noe der inne uten tvilsender naken bilde eller bilde av seg selv sikkert, eller av penisen sin Anonymkode: 8cadd...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Kik er jo en chatte app.. hadde min samboer hatt noe sånt helt plutselig, så hadde jeg begynt å lure og faktisk hatt grunn til å tro at han snakket med andre. Brått så snakker han med folk på kik for å volde det skjult for deg, eller at det kanskje er en fra utlandet som ikke har nummer i Norge. Kik brukte jeg for å snakke med venner og kjæreste i mine yngre dager. Anonymkode: efd57...a02 2
Mann39nord Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Om det ikke er noe så bør han vise deg telefonen uten noe problemer 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå