AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg tar opp fag som privatist i høst og tar bla geofag. Jeg har skrevet alt av notater selv og bruker de til lesing og pugging. Men ser at det er en del som selger prosjektoppgaver/feltoppgaver på Finn. Et av kompetansemålene er at vi skal forberede og presentere fra et tema på eksamen. Det frister å kjøpe et av de prosjektene som selges, men det er vel egentlig plagiat? Og er der en mulighet for at sensor har sjekket finn på forhånd og vet hva som ligger ute og evt. kjenner igjen den/de oppgavene på eksamensdagen? Vil ikke risikere å gå på en bommert der.... Samtidig tar det ganske lang tid å forberede et slikt prosjekt: tid jeg mye heller skulle brukt på å lese og pugge! Anonymkode: 61048...349
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg tar opp fag som privatist i høst og tar bla geofag. Jeg har skrevet alt av notater selv og bruker de til lesing og pugging. Men ser at det er en del som selger prosjektoppgaver/feltoppgaver på Finn. Et av kompetansemålene er at vi skal forberede og presentere fra et tema på eksamen. Det frister å kjøpe et av de prosjektene som selges, men det er vel egentlig plagiat? Og er der en mulighet for at sensor har sjekket finn på forhånd og vet hva som ligger ute og evt. kjenner igjen den/de oppgavene på eksamensdagen? Vil ikke risikere å gå på en bommert der.... Samtidig tar det ganske lang tid å forberede et slikt prosjekt: tid jeg mye heller skulle brukt på å lese og pugge! Anonymkode: 61048...349 Du tuller nå, sant? Anonymkode: 19794...37f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du tuller nå, sant? Anonymkode: 19794...37f Hva stusset du på? Anonymkode: 61048...349
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg tror det skal litt til at en sensor gjenkjenner en oppgave på muntlig eksamen. Det er ikke sååå mange temaer å velge mellom, så mye av det som presenteres vil se og høres likt ut uansett i og med at mange velger mye de samme temaene. Man skal vel ha litt uflaks om en spesifikk oppgave blir gjenkjent, da skal flere elever ha kjøpt samme oppgave og presentere for akkurat samme sensor. Det er mange ulike oppgaver som ligger ute på forskjellige plattformer, så oddsen er vel heller liten. Anonymkode: 61048...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå