Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Hva synes dere om denne? http://www.agape-brud.no/cgi-bin/aga3/bild...452&prisen=9150 Blir kjempeglad for tilbakemeldinger :-D
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Den var nydelig! Likte spesielt ryggen, utrolig fin.
Gjest Milah Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Veldig fin kjole! Likte ryggen spesielt godt. Litt for hvit etter min smak, men det er det eneste jeg har å utsette også!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Det var ikkje min smak. Men den va ikkje stygge
Gjest Olava Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Ikke min smak heller, men ikke bry deg om hva andre mener. Du må jo kjøpe den kjolen DU liker!
shi Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Den så veldig pen ut, men vanskelig og se selve snittet og broderier/pynt. Hvorfor skal alle brudekjolebilder være så HVITE? Umulig å se noe når det går i ett med den HVITE bakgrunnen. Litt kontraster hadde vært fint, ja. Et tips er å lagre bildet på egen maskin og legge litt mørkere kontrast over, ofte en helt ny kjole som kommer frem... Beklager gjest, en liten frustrert utlåsning. Pen v-utringing og pen rygg!!
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Ikke min stil. Men nydelig for de som liker den. Likte godt bakpartiet,men vil selv ha stroppeløs.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Det var virkelig en nydelig kjole! Jeg kunne gjerne ha giftet meg i den!!! Nå er jeg alt gift og var veldig fornøyd med kjolen min, men synes denne var veldig flott!
kristianna Skrevet 4. oktober 2005 #9 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ser for meg store glinsende diamanter i halsen og på håndleddet ditt :enig_anim:
Gjest roselinda200 Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Hva synes dere om denne? http://www.agape-brud.no/cgi-bin/aga3/bild...452&prisen=9150 Blir kjempeglad for tilbakemeldinger :-D ← jeg synes den var kjempefin jeg...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Er du sikker på at den er like fin når du får den hjem til deg som den er på bildet. Er dette sånne kjoler som er sydd i kina eller lignenede? Hadde ikke turt jeg. Ville ha fått den sydd i norge. Men den var fin på bildet....................Begynner å bli en del firma i Norge som får sydd i kina osv. Og blir bare feil på kjolene, størrelse o.s.v.Og billig kinasateng.................
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #12 Skrevet 4. oktober 2005 Er du sikker på at den er like fin når du får den hjem til deg som den er på bildet. Er dette sånne kjoler som er sydd i kina eller lignenede? Hadde ikke turt jeg. Ville ha fått den sydd i norge. Men den var fin på bildet....................Begynner å bli en del firma i Norge som får sydd i kina osv. Og blir bare feil på kjolene, størrelse o.s.v.Og billig kinasateng................. ← Jeg har prøvd kjolen hos brudesalong, og den er nydelig på Den satt som et skudd! Tror også at det er et norsk merke..?.. Litt vanskelig å få det rette inntrykket ut i fra bildet. Fargen er ivory, så den er ikke så hvit som det kanskje kan se ut som.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #13 Skrevet 4. oktober 2005 Prøvekjolene er nok fine......................?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #14 Skrevet 4. oktober 2005 Prøvekjolene er nok fine......................? ← Har du hørt noe om dette merket siden du er så skeptisk? Regner ikke med at brudesalogen hadde solgt disse kjolene dersom det hadde medført mye ekstra arbeid... Vet ikke hvor kjolene blir produsert...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #15 Skrevet 4. oktober 2005 Det florerer av sånne firma nå som selger "designkjoler" som er sydd i slaveland..............
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Den kjolen var SINNSYKT fin! Jeg skal selv gifte og har sett etter kjoler; dette var faktisk en av de aller aller fineste jeg har sett..
Gjest Olava Skrevet 5. oktober 2005 #17 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg trodde Agape var et velrennomert merke? - På lik linje med de andre kjente? Er det så sikkert at Sotterokjoler, Pronoviaskjoler osv. ikke er sydd i billige land? Jeg vet i alle fall at Sincerity syes i forskjellige land, men jeg tror IKKE det er snakk om slavearbeid. Skremmer man ikke Gjest unødig nå, tro...?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #18 Skrevet 5. oktober 2005 Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen Hyggelig å høre at det er flere som liker kjolen! Hadde ikke regnet med at den falt i smak hos alle. Klarer ikke helt å bestemme meg jeg da... Det er alt for mange fine kjoler der ute...
Gjest Olava Skrevet 5. oktober 2005 #19 Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje du skal la det bero til du har funnet den kjolen du VET du vil ha? Den finnes der ute i mylderet, det er bare å ta tiden til hjelp! Når du vet med sikkerhet at du har funnet en kjole du vet du ikke vil angre på, er det så mye lettere å ta den store avgjørelsen. Kos deg med videre leting!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #20 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg trodde Agape var et velrennomert merke? - På lik linje med de andre kjente? Er det så sikkert at Sotterokjoler, Pronoviaskjoler osv. ikke er sydd i billige land? Jeg vet i alle fall at Sincerity syes i forskjellige land, men jeg tror IKKE det er snakk om slavearbeid. Skremmer man ikke Gjest unødig nå, tro...? ← Har tenkt tanken jeg også. :enig_anim: Velger å overse akkurat dette, dersom Gjest ikke kan komme med konkrete eksempler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå