Gå til innhold

Etter samleie sa han at han aldri merket at jeg kom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trudde i det minste han hørte det, jeg sa det jo også. Etter det har jeg mistet totalt lysten. Har sex ca 1 gang i uka, men han kommer så fort nå at jeg ikke har en mulighet. Føler meg som en tømme stasjon. 

Hvordan endre dette? Har pratet mye om det, men endrer seg ikke.

Anonymkode: a7c52...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm

Her var det litt motstridende informasjon. 

Anonymkode: 883da...719

• Liker 3
Skrevet

Hva er det egentlig du vil frem til?

Anonymkode: 0d087...ab8

• Liker 6
Skrevet

Altså. Hvis du har tatt opp mange ganger at du er misfornøyd med sexlivet og han driter i det og ingenting skjer, da... hadde jeg kanskje revurdert denne relasjonen. Sex skal være godt og givende for begge parter! 

Anonymkode: e4406...7d0

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke selv ta litt ansvar? Det høres jo ut som om du bare ligger der. 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje dere skal prøve litt forspill? Involvere leker? Du må da kunne komme på noen ideer vel. Hvis du bare ligger der som en død sild så kan du ikke klage.

Anonymkode: e454d...91f

• Liker 1
Skrevet

Vær tydelig og konkret på hva du ønsker og trenger i sexen. Gjerne overtydelig.

"Jeg vil at du tar på klitoris, på denne måten, til jeg kommer, før du penetrerer meg."

"Jeg trenger mer forspill, kyssing, og at du kniper i brystvortene mine."

"Jeg trenger mer tid, så vi må finne en løsning som gjør at du ikke er ferdig før jeg er ordentlig i gang."

Anonymkode: 4a50b...99e

• Liker 4
Skrevet

Den som ikke bruker stemmen har ikke lovt å kommentere resultatet. Dette gjelder valg og livet forøvrig. 

Så la det runge i soveromsveggene om hva du vil ha og ikke minst når du kommer. 

Anonymkode: ae464...f64

• Liker 2
Skrevet

Men kommer du da? Jeg er kvinne selv og jeg tror det er klin umulig for mannen å IKKE kjenne at dama kommer. Når man får orgasme så vil skjeden pulsere og trekke seg sammen, min gjør iallfall det og alt av muskler spenner seg, så det blir nokså trangt der nede, i tillegg til vått, noe som vil få de fleste menn til å komme på flekken selv... 

Anonymkode: 7faea...eb6

• Liker 2
Skrevet

Så du er både irritert fordi han ikke hørte at du kom mens du samtidig som du kommer sier at han er altfor rask og får deg til å føle deg som en tømmestasjon?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men kommer du da? Jeg er kvinne selv og jeg tror det er klin umulig for mannen å IKKE kjenne at dama kommer. Når man får orgasme så vil skjeden pulsere og trekke seg sammen, min gjør iallfall det og alt av muskler spenner seg, så det blir nokså trangt der nede, i tillegg til vått, noe som vil få de fleste menn til å komme på flekken selv... 

Folk er forskjellige. Hos noen er det veldig merkbart og hos andre vanskelig å merke. Og noen kjenner veldig mye og andre kjenner veldig lite. Så det er ingen selvfølge at en kjenner det. Og så kommer det jo ann på orgasmetypen og styrken. 

• Liker 2
Skrevet

Gruppen av egoistiske sexpartnere må enten omstille seg eller dø ut. Men jeg skjønte ikke noe særlig av innlegget ditt.

Skrevet
nomore82 skrev (8 minutter siden):

Folk er forskjellige. Hos noen er det veldig merkbart og hos andre vanskelig å merke. Og noen kjenner veldig mye og andre kjenner veldig lite. Så det er ingen selvfølge at en kjenner det. Og så kommer det jo ann på orgasmetypen og styrken. 

Nytt for meg at skjeden ikke trekker seg sammen når man kommer. Blir det samme om at ikke alle menn ejakulerer når de får orgasme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nytt for meg at skjeden ikke trekker seg sammen når man kommer. Blir det samme om at ikke alle menn ejakulerer når de får orgasme. 

Jeg sa ikke nødvendigvis at skjeden ikke trekker seg sammen når det er orgasme. Alt jeg prøver å få frem her er at folk er ulike. Noen har kraftige sammentrekninger, andre har svake. Noen kjenner veldig lite med penisen, og noen kjenner veldig mye. Resultatet er at det ikke er noen garanti for at partneren kjenner at man får orgasme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvordan endre dette? Har pratet mye om det, men endrer seg ikke.

Da er mannen din en stein... de har som oftes ikke ører og munn, og kommer fort. Har du vurdert å bytte bort steinen, med en mann som tilfredstiller deg som no tomorrow? Noen ganger kan slike pressmidler av bytte, sette fart på sakene...

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, blir jo helt borte. Sier ifra før jeg kommer. Men dette er lenge siden nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...