AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Bare det at jeg blir litt irritert på at de ikke holder seg nøytrale når de skriver. Artiklene ligner mer på kronikker innpakket i artikkel. Så har heller begynt å høre på nyhets podcaster som er flinkere til å fortelle i mer nøytral form Anonymkode: 97bd3...d5b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg ville aldri stolt på en. Ingenting er hellig for en journalist, tenker jeg. Han kan backstabbe sin beste venn for en god sak. Mange journalister er litt enkle og kunne hatt godt av flere år med studier. Sliter med å forstå forskningsresultater og statistikk. Anonymkode: 5bd57...497
norw Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Journalister kan være litt enkle innimellom, og skriver om ting de vet for lite om, som gaming og hunder for å nevne to eksempler.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Ikke utover at jeg tenker de stemmer SV og Rødt alle sammen, og at det ofte skinner gjennom når de skriver. Anonymkode: 362ea...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 At mange tydeligvis ikke kan skrive rett. Anonymkode: 16fdf...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå