Gå til innhold

Hva slags farge har du på veggene på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jotun sober. Kjempefornøyd!

Anonymkode: a724f...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pilasterblå. Behagelig farge, liker den så godt at vi skal ha den på det nye soverommet også  når vi flytter om noen uker.

Anonymkode: 21a2f...b2a

Skrevet

Comfort Grey. Veldig rolig og behagelig farge. 

Ble litt inspirert av den som sa lyngfarge! Har noen rom jeg vil male, tror jeg må inn og se på noen fargekart!

Anonymkode: fdad4...fa7

Skrevet

Gikk for en skikkelig bæsjebrun da jeg pusset opp.

Anonymkode: 95419...d79

Skrevet

soft skin, ville heller valgt savanna Sunset hvis jeg skulle ombestemt meg. Synes soft skin gjør litt lite ut av seg, og ser grålig ut i noen lys. Føler meg ikke vel i grå/kalde toner, og savanna Sunset er en veldig varm farge så tror jeg hadde likt den hakket bedre.

9fa73035d525f2313763db3a6909baf1.jpg

Anonymkode: f2398...452

• Liker 2
Skrevet

Sophisticated blue. Var et østvendt rom, og ble veldig lyst der i de periodene man ikke har nattemørke.

Anonymkode: 33ad4...8a0

Skrevet

Blå vegger og blått tak, har brukt Nyans Full Matt fra Rusta, farge Deep Sea heter den vel. Veldig fornøyd med den :)  Gulvet er eik-laminat.

Skrevet

Cape Town - Baronesse Matt😄 

Skrevet

Litt hvitmalt og litt trehvitt. Lysegrå gardiner. Et rom som ser rent og ryddig ut er viktigere for søvnen enn mørke farger for meg.

Anonymkode: a4402...2ed

Skrevet

Treasure fra Jotun, på vegger og tak. Syns den ser litt mørkere og en tanke mer mot blått hos oss enn på bilder, antakelig fordi rommet er nordvendt. 

Skrevet

Soft skin

Veldig fornøyd, rommet føles lunt🥰

Anonymkode: 4846c...eef

Skrevet

Deco Blue. Angrer, sover altfor tungt i mørket🙈

Anonymkode: 01815...5fb

Skrevet

Dusky peach. Kjempefornøyd med den! På dagtid er fargen en slags lys brun som ikke gjør rommet for mørkt, mens den på kveldstid blir varm og lun.

Anonymkode: 6b2f9...9f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Pilasterblå. Behagelig farge, liker den så godt at vi skal ha den på det nye soverommet også  når vi flytter om noen uker.

Anonymkode: 21a2f...b2a

Den har jeg også her jeg bor! Elsker den :)

Anonymkode: 53d6f...d8d

Skrevet

Mitt: Jotun hule på vegg og tak, dempet sort vinduskarm og dør. 

Barn: daydream og hvittone.

Barn: en vegg knæsj oransje, resten dempet sort. 

Anonymkode: 4650d...dcb

Skrevet
emlia skrev (20 timer siden):

Sophisticated blue, både på vegger og tak. Rommet er stort, med store vindusflater. Elsker fargen 

Det har jeg og! Har du noen gardiner? Andre kontraster? Vi har hvitt skap, et lyst bilde og hvite gardiner.

Anonymkode: 9c3fc...597

• Liker 1
Skrevet

På barnerommet har vi sjøsmaragd på en vegg og sval sjø på de tre andre 😊 gutt og jente som skal dele rom!

• Liker 1
Skrevet

Wisdom. En dyp mørk plommefarge. Utrolig lekker! Elsker den. 

Anonymkode: ffe34...58a

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det har jeg og! Har du noen gardiner? Andre kontraster? Vi har hvitt skap, et lyst bilde og hvite gardiner.

Ikke den du svarte, men vi hadde sort kommode, nattbord malt i samme farge som veggen og brune gardiner som var lystette.

Anonymkode: 33ad4...8a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen gardiner, siden vinduet er trekantformet fra gulv til tak liksom. Vi har ikke innsyn, så det går fint. Ellers har vi en ny trevegg som skal vokses i samme farge som gulvet, og hvite skap på den ene veggen. Rommet er stort og luftig, så det tåler fint den mørke fargen. Ikke lenge siden vi flyttet inn, så det skjer nok mer etterhvert 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...