AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg må bare få ut litt frustrasjon… Moren min viser lite til ingen interesse for sitt første barnebarn, altså min datter. Hun favoriserer min søster , selv lm hun ikke har barn. Min datter på 1 år peøver å få kontakt med henne, men hun viser lite , veldig lite interese. Jeg blir veldig såret av det. Hun har aldri hjulpet meg med noe, ei heller avlaster meg med noe som helst. Forventer det ikke av henne lenger heller, men jeg blir så såret hver gang jeg forstår at hun er sånn. noen som har vært i samme situasjon og kan komme med tips? Anonymkode: de462...135
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Hvis hun ikke tar det til seg så hadde jeg nok mest sannsynlig kuttet ned på kontakten. Synes ikke det er greit og relasjoner skal være to veis. Man favoriserer ikke barna sine slik. Anonymkode: cb2e5...398 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis hun ikke tar det til seg så hadde jeg nok mest sannsynlig kuttet ned på kontakten. Synes ikke det er greit og relasjoner skal være to veis. Man favoriserer ikke barna sine slik. Anonymkode: cb2e5...398 Ja , jeg burde begrense kontakten. Syns bare så synd på barnet mitt da hun aldri for oppleve det å glede seg til å dra til bedteforeldrene. Anonymkode: de462...135 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Hvordan var forholdet deres før graviditeten? Jeg hadde som deg, blitt veldig såret over det. Satte så utrolig pris på mammaen min den første tiden etter fødsel hvor jeg var et nervevrak og en melding fra mamma om hvordan natten hadde vært hjalp veldig. I tillegg til tilbud om å komme å trille eller avlaste meg. Anonymkode: bb6ce...35d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Det er da ikke bra for ungen å ha mye kontakt med en som er så avvisende, kutt ned på kontakten. Anonymkode: 0577f...f3a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Er moren din gammel ? eller fremdeles i full jobb ? Jo eldre du blir 50+ jo fortere sliten merker jeg at folk blir. Anonymkode: 85e14...98d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Moren min er lik. Jeg har bare tatt mindre og mindre kontakt, og prioriterer aldri moren min heller. Hun blir bedt i bursdag, til barna, ikke min/samboer sin. Det er mer enn nok innsats fra min side. Har ikke sett henne på 1 mnd eller 2 nå, og ingen savner hverandre.. Anonymkode: 147ea...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå