AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har et mål om å bli ansatt innen et visst foretak. Det er fordi jeg brenner for det de jobber med. Jeg har vært der, la oss si at dette er et rehabiliteringssenter f.eks med fokus på et par spesifikke utfordringer. Jeg har vært pasient der, er nå frisk og fin. Men jeg ser en ting jeg savnet mens jeg var der, og som jeg nå ønsker foreslo til foretaket. De mangler en erfaringskonsulent, en som de som er innlagt kan snakke med om livet, som kan gi håp og støtte osv....Jeg har utdannelsen de trenger, inkludert viderutdanning på feltet, jeg ble sett på som en fagperson da jeg var der, jeg ønsker meg den jobben om en slik skulle bli lyst ut osv....MEN hvordan går jeg frem for å fremme min idè? Kan jeg sende en slags åpen søknad/forslag til ny stilling (dersom de kunne hatt økonomi til det)? bør jeg be om et møte med ledelsen? jeg vet ikke hvordan man gjør dette, men jeg har litt grûnder i meg, og har veldig lyst å bidra med å gjøre foretaket bedre og komme med mine tanker. Men tenk om de bare fnyser av meg...? Hvordan gjør jeg dette på en ok måte og samtidig få frem at jobben er perfekt for meg? Noen råd? Anonymkode: 320ec...23e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg ville kamskje heller spurt om de planlegger/vurderer utlyse en slik stilling, og at du spør fordi du er interessert og engasjert? Anonymkode: 68d14...82b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ville kamskje heller spurt om de planlegger/vurderer utlyse en slik stilling, og at du spør fordi du er interessert og engasjert? Anonymkode: 68d14...82b Ser den, men syns jo samtidig jeg kommer med et genialt forslag....som det hadde vært gøy om jeg kunne vært med å drive frem. Men kanskje det er mest ydmykt å gjøre det slik jeg vet ikke helt. De har det jo ikke fra før, men tanken er faktisk veldig god, den. Rart de ikke har tenkt på det. Anonymkode: 320ec...23e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Kanskje du kan, om mulig, satse på å jobbe et annet sted en stund, så du får deg arbeidserfaring innen feltet og får rutiner på plass? Da vil du også bli langt mer attraktiv for arbeidsgiver. Anonymkode: cbe51...661
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje du kan, om mulig, satse på å jobbe et annet sted en stund, så du får deg arbeidserfaring innen feltet og får rutiner på plass? Da vil du også bli langt mer attraktiv for arbeidsgiver. Anonymkode: cbe51...661 Har 15 års erfaring på feltet... Og vet at jeg er attraktiv ift både erfaring og utdanning men vil gjerne inn på dette spesifikke tiltaket og fremme mitt forslag. Veldig vanskelig å vite hvordan gå frem... Sukk... Tør liksom ikke bare troppe opp og si "jeg har et knakende godt forslag til dere".... Eller er det akkurat det jeg bør gjøre? 😁 Anonymkode: 320ec...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå