AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Skal leie en leilighet der det er en delvis åpen kjøkkenløsning vi gjerne skulle hatt mulighet til å dele i to. Er det noen grei og enkel løsning her? Har ikke målt, men vil tro åpningen er ca 1,5m. Minst mulig skade og "inngrep" på leiligheten. Idag er det en stue, men skulle gjerne brukt det som soverom. Anonymkode: 2cde8...825
Wenda Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Skyvedør? Finnes slike som man kan sette fast på veggen på utsiden på en skinne. Om det blir for stort inngrep så kan man henge opp to litt tunge tepper
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Ja, sånn foldedør, sant? Har sett litt på det, men de jeg har funnet ligger på rundt 10.000kr. Syns det er dyrt, er det ikke? Anonymkode: 2cde8...825
Wenda Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Nei ikke foldedører, men skyvedør. Ser reklame for de hele tiden, men nå ser jeg selvfølgelig ingen av dem. Skal Google og se om jeg finner de 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå